Στο πλαίσιο της θεματικής ενότητας “φθινόπωρο”, τα παιδιά του πρωινού τμήματος 1, θυμηθήκαμε με τη βοήθεια συνοδευτικού εποπτικού υλικού, εικόνες και συνήθειες που σχετίζονται με το φθινόπωρο. Σε αυτό μας βοήθησαν πολύ και η ιστορία της Ρούλας της Φθινοπωρούλας και του Ρούλη του Σκιαχτρούλη, από την παρουσίαση Sway της κας Τάνιας.
Διαβάσαμε την υπέροχη φθινοπωρινή ιστορία του μικρού σκίουρου που έχασε το αγαπημένο του μολύβι, δημιουργία της κας Τάνιας. Πατήστε στην εικόνα να την διαβάσετε.
Πριν φύγουμε, παίξαμε και ένα ψηφιακό παιχνίδι για το φθινόπωρο. Πατήστε στην εικόνα.
Τα παιδιά του πρωινού τμήματος 2, ξεκινήσαμε δραστηριότητες με θέμα «Τα δώρα του Οκτώβρη». Η πρώτη αποστολή ήταν ένα κινητικό γλωσσικό παιχνίδι αναγνώρισης. Ο τυχερός από κάθε ομάδα, που θα μπορέσει να βρει το Ο του Οκτώβρη θα αποκάλυπτε και ένα από τα «δώρα» του.
Οι πίνακες ζωγραφικής που αποκαλύπτονταν σταδιακά , μας φανέρωναν τα δώρα αυτού του γενναιόδωρου μήνα που δεν ήταν άλλα από τη σπορά, τα πρωτοβρόχια, τη συγκομιδή και τη γιορτή της ελληνικής σημαίας .
Κάθε ομάδα, με τη βοήθεια ενός ψηφιακού τροχού , καλούνταν να αναπαραστήσει με κινήσεις τη δραστηριότητα που παρουσιάζεται σε κάθε πίνακα. Πατήστε στην εικόνα.
Και οι προκλήσεις συνεχίζονται . Δοκιμάσαμε να εντοπίσουμε σε ψηφιακά συννεφόλεξα, την κρυμμένη λέξη «Οκτώβριος» ώστε αύριο να είμαστε έτοιμοι να συμπληρώσουμε με επιτυχία ένα σχετικό φύλλο εργασίας.
Τα παιδιά των ολοήμερων τμημάτων συνεχίσαμε τη συζήτησή μας για τα ζώα(περισσότερες σχετικές δραστηριότητες πατήστε εδώ)και μιλήσαμε για την αξία της γνωστής σε όλους μας αγελάδας που ποικιλοτρόπως μας προσφέρει τα προϊόντα της-γάλα, τυρί, βούτυρο, γιαούρτι, κρέας(μοσχαρίσιο). Γνωρίσαμε το αρχικό της γράμμα Α, α.
Παρακολουθήσαμε την ιστορία της αχτένιστης αγελάδας, από τη σειρά “Ένα γράμμα μια ιστορία”.
Συμπληρώσαμε φύλλα γραφής για το γράμμα Α, α.
Τα φύλλα εργασίας:
Τα παιδιά του ολοήμερου τμήματος 2, είδαμε άλλο ένα βίντεο για το γράμμα Α, α και κάναμε τις δραστηριότητες που μας πρότεινε.
Παίξαμε και online παιχνίδια για την αναγνώριση του γράμματος. Πατήστε στις εικόνες.
Επίσης επεξεργαστήκαμε την παρουσίαση της κας Τάνιας με θέμα τα ζώα. Χρησιμοποιώντας τη ρουτίνα σκέψης: Μπαίνω μέσα (στο ρόλο): Αντιλαμβάνομαι, γνωρίζω, ενδιαφέρομαι, βλέποντας και αναγνωρίζοντας τα ζώα προσπαθήσαμε να μπούμε στην σκέψη τους και να μαντέψουμε τι μπορεί να σκέφτονται. Οι ιδέες πολλές και καταπληκτικές. Πατήστε στην εικόνα να δείτε την παρουσίαση.
Πρόσφατα σχόλια