Τα παιδιά του πρωινού τμήματος 1 και του ολοήμερου τμήματος 2 συνεχίσαμε τις δραστηριότητές μας για την ανάπτυξη του σπόρου( περισσότερες δραστηριότητες πατήστε εδώ).
Παρακολουθήσαμε το παραμύθι “Ο μικρός βασιλιάς των λουλουδιών” που αγαπούσε τα λουλούδια και τη μικρή βασίλισσά του τη βρήκε μέσα σε μια τουλίπα.
Τα παιδιά του πρωινού 1 πραγματοποιήσαμε μια κατασκευή, πώς μεγαλώνει το λουλούδι.
Το φύλλο εργασίας από εδώ.
Συμπληρώσαμε φύλλο εργασίας για το γράμμα Σσ που είχαμε επεξεργαστεί προηγούμενες μέρες(εδώ).
Το φύλλο εργασίας από εδώ:
Το δεκατιανό μας το φάγαμε στην αυλή του νηπιαγωγείου μας κάνοντας πικνικ.
Τα παιδιά του ολοήμερου τμήματος 2 κατασκευάσαμε το λιβάδι μας με αβγοθήκες και τέμπερες και τα λουλούδια του χρησιμοποιώντας πλαστικά καλαμάκια για μίσχο-βλαστό-κοτσάνι-κλωνάρι: θυμηθήκαμε όλες τις ονομασίες.
Τα λουλούδια:
Η ιδέα από το krokotak . Πατήστε στην εικόνα.
Συνοψίσαμε τις καινούριες γνώσεις μας μέσω του παρακάτω βίντεο, το οποίο η εκπαιδευτικός σταματούσε σε καίρια σημεία, μας έκανε ερωτήσεις και δίναμε τις απαντήσεις που απαιτούνταν. Πατήστε στην εικόνα.
Παρακολουθήσαμε προσομοιώσεις ανάπτυξης φυτών μέσα από την εφαρμογή του Φωτόδεντρου. Είδαμε πώς προχωρούν οι ρίζες και ο βλαστός(γεωτροπισμός)-πατήστε στην εικόνα,
πώς ο μίσχος των λουλουδιών ακολουθεί τον ήλιο(φωτοτροπισμός)
πώς μέσω δυναμικής οπτικής αναπαράστασης με θέμα την ανάπτυξη των φυτών οι μαθητές να δουν την επίδραση διαφόρων παραγόντων στην ανάπτυξη των φυτών. Να πειραματιστούν με τους βασικούς παράγοντες που επηρεάζουν την ανάπτυξη ενός φυτού, να κάνουν υποθέσεις και δοκιμές και να ελέγξουν τα αποτελέσματα των εκάστοτε μεταβολών που επηρεάζουν τόσο την ανάπτυξη του φυτού όσο και την αναστολή της.
Ενώσαμε με βελάκια τα μέρη του φυτού με τις λέξεις τους.
Και τα δύο τμήματα παίξαμε online παιχνίδια μεταγνώσης για τη θεματική της ανάπτυξης του σπόρου. Πατήστε στις εικόνες.
Πρόσφατα σχόλια