Συνεχίζοντας τη συζήτησή μας για τον Φλεβάρη, τα παιδιά του πρωινού τμήματος 1,επεξεργαστήκαμε το ποίημα της Σοφίας Γρηγορούδη “Φλεβάρης”, πατήστε στην παρακάτω εικόνα
και με αφορμή τη μεσοστιχίδα του Φλεβάρη
συζητήσαμε για μερικά από τα γνωρίσματά του. Πατήστε στην εικόνα για να μεταβείτε στην 4η δραστηριότητα του padlet,δημιουργία της κας Τάνιας.
Στη συνέχεια, είπαμε το αίνιγμα της αμυγδαλιάς και το εικονογραφήσαμε.
Μετά το διάλειμμα, είχαμε την ευκαιρία να παίξουμε ένα παιχνίδι γνωριμίας με την κυρία Ιωάννα, ψυχολόγο του σχολείου μας.
Τα παιδιά της απογευματινής βάρδιας των ολοήμερων τμημάτων αναστοχαστήκαμε το μύθο της αμυγδαλιάς που τον γνωρίσαμε εχθές, στη μέση της ανάρτησης. Τα στάδια από το άνθος μέχρι τον καρπό που τα γνωρίσαμε μέσα από εικόνες, σήμερα τα είδαμε πάνω σε κλαδί αμυγδαλιάς. Μάλιστα τα παιδιά του ολοήμερου τμήματος 2 σκεφτήκαμε τρόπους πώς να ελευθερώσουμε το αμύγδαλο από το σκληρό του περίβλημα αφού δεν διαθέταμε ούτε καρυοθραύστη, ούτε σφυρί, ούτε πέτρα. Τοποθετήσαμε το κέλυφος κάτω από το πόδι καρέκλας, αλλά η πίεση δεν ήταν η κατάλληλη και μας ξεγλιστρούσε. Ο Νίκος Γ. πρότεινε να το τοποθετήσουμε κάτω από το πόδι στο παγκάκι. Πιέσαμε και ναι τα καταφέραμε!!! Σπάσαμε το κέλυφος και απελευθερώσαμε το αμυγδαλάκι!!!
Είδαμε πίνακες ζωγραφικής με θέμα την αμυγδαλιά και παίξαμε παιχνίδι στο διαδραστικό πίνακα βρίσκοντας το κομμάτι που λείπει σε πίνακες ζωγραφικής.
Το φύλλο εργασίας από το blog της κας Τάνιας αλλά διαμορφωμένο αναλόγως για τις ανάγκες μας.
Όλα τα παιδιά και των δύο τμημάτων πήραμε τα πινέλα μας και σαν γνήσιοι καλλιτέχνες απεικονίσαμε το μύθο της Αμυγδαλιάς βάζοντας και στοιχεία της αρχαιότητας απ’ όπου προέρχεται. Ιδέα από εδώ.
ΟΙ μύθοι μας:
Πρόσφατα σχόλια