Ξεκινήσαμε την εισαγωγή στη θεματική του κύκλου του νερού μέσα από το παραμύθι του Μάνου Κοντολέων, “Ο χιονάνθρωπος που δεν ήθελε να λιώσει”.
Μέσα από τις εικόνες της καταπληκτικής παρουσίασης της Ειρήνης Πετρίδου αναδιηγηθήκαμε την ιστορία και απαντήσαμε στις ερωτήσεις της.
Παρακολουθήσαμε βίντεο για τη χημική σύσταση του νερού(H2O) την κινητικότητα των μορίων όταν θερμαίνονται και τι συμβαίνει στην εξάτμιση.
Σπάσαμε το μυστικό κώδικα και συμπληρώσαμε το κρυμμένο μήνυμα που ήταν ο αριθμός της νέας χρονιάς:2021.
Το φύλλο εργασίας, τροποποιημένο για τις ανάγκες μας από εδώ:
Συμπληρώσαμε φύλλα εργασίας γραφής του μήνα Ιανουάριου(δραστηριότητες σχετικές σε προηγούμενη ανάρτησή μας) με κεφαλαία και πεζά γράμματα καθώς και μαθηματικό φύλλο αρίθμησης και οπτικής διάκρισης αριθμών.
Το φύλλο γραφής Ιανουάριος από εδώ:
Το μαθηματικό φύλλο από εδώ:
Επειδή ο χειμώνας είναι στενά συνδεδεμένος με την παγωνιά, τη χιονόπτωση και το παιχνίδι του χιονοπόλεμου, κατασκευάσαμε σφεντόνες για τη βολή χάρτινων χιονόμπαλων . Οι σφεντόνες μας ήταν χάρτινα ποτήρια με μπαλόνια.
Πώς τις φτιάξαμε;
Χωριστήκαμε σε δύο ομάδες(Δεινόσαυροι και Λιοντάρια) και το παιχνίδι ξεκίνησε. Νικητές οι Δεινόσαυροι.
Τα παιδιά της απογευματινής βάρδιας του ολοήμερου τμήματος βάλαμε σε χρονολογική σειρά τη δημιουργία του χιονάνθρωπου και απεικονίσαμε ένα στιγμιότυπο από το βιβλίο που διαβάσαμε το πρωί, “Ο χιονάνθρωπος που δεν ήθελε να λιώσει”. Οι εικόνες της χρονικής ακολουθίας είναι από εδώ:
Πρόσφατα σχόλια