Συνεχίζοντας για τον γοητευτικό χιονάνθρωπο Όλαφ που είχαμε ξεκινήσει από την Πέμπτη(στο τέλος της ανάρτησης)συζητήσαμε πάνω στην ιστορία του. Π.χ. πού βρισκόταν ο Όλαφ, τι μύρισε, γιατί φταρνίστηκε; τι έγινε μόλις φταρνίστηκε; ήταν μόνος του; μπορούσε εύκολα να φτάσει στη μύτη του; πώς ένιωθε που έβλεπε τον τάρανδο να πλησιάζει τη μύτη του; ο τάρανδος έφαγε τη μύτη του; τι έγινε στο τέλος.
Παίξαμε ξανά τα παιχνίδια του Όλαφ που βρίσκονται στην ίδια ανάρτηση. Ο σύνδεσμος δίνεται παραπάνω.
Ο καθένας μας έφτιαξε τον δικό του Όλαφ-στολίδι για το σπίτι του με μία κάλτσα του και με χαρτιά, χαρτόνια. Έτσι περίπου.
Χορέψαμε το “Freeze” όπου στο άκουσμα της λέξης Freeze παγώναμε σαν χιονάνθρωποι και με τη μουσική χορεύαμε και προσπαθούσαμε να μιμηθούμε τις κινήσεις του βίντεο.
Διαβάσαμε το παραμύθι “Χιονίζει” και
κάναμε τις συνοδευτικές δραστηριότητες, δημιουργία της κας Τάνιας. Πατήστε στην εικόνα.
Ακούσαμε τα κάλαντα των Χριστουγέννων από την 3 μέρα του ημερολογίου της αντίστροφης μέτρησης.
Ακούσαμε το τραγούδι του χειμώνα
και παίξαμε τα παιχνίδια του ,δημιουργία της κας Βάνας.
Μέσα από τις εικόνες της παρουσίασης της Ευαγγελίας Ταούλα δημιουργήσαμε χριστουγεννιάτικες ιστορίες.
Συμπληρώσαμε online φύλλα εργασίας, βρες το διαφορετικό,
Αρίθμησε και γράψε τους αριθμούς στα κουτάκια από το 1-5.Στη συνέχεια με τις οδηγίες διακόσμησης ολοκληρώσαμε τον χιονάνθρωπο.
Τα φύλλα εργασίας:
Από εδώ:
και από εδώ αλλά τροποποιήθηκε για τις δικές μας ανάγκες:
Πρόσφατα σχόλια