Ελεφαντάκι-Τραγούδι το “Γράμμα”-Καντίνσκι-Το ασχημόπαπο

Οκτ 20209

Ξεκινώντας από χθες  να μιλάμε για τα γλυκά ελεφαντάκια, σήμερα συνεχίσαμε και διαβάσαμε το Παραπονεμένο Ελέφαντακι του Ευγένιου Τριβιζά, που στάθηκε αφορμή να συζητήσουμε για τη διαφορετικότητα και την αποδοχή της. Κατασκευάσαμε τους δικούς μας ελέφαντες με χάρτινα πιάτα και τέμπερες, χρησιμοποιώντας την τεχνική του τυπώματος με σφουγγάρια.

Μάθαμε και τραγουδήσαμε το Ελέφαντακι του Φοίβου Δεληβοριά, έχοντας στην παρέα μας και πάλι τον Κρύπτον, το καναρίνι της Ύριας, που μας συνόδευσε  με το μελωδικό κελάηδημά του!

Αξιοποιώντας διδακτικά το παραμύθι “Η Μπουμπού και η Μπαμπαλού” που διαβάσαμε χθες στην τάξη-στη μέση της ανάρτησης, φτιάξαμε την πρώτη ομαδική μας εργασία: την αφίσα της φιλίας και της συνεργασίας, φιλοτεχνώντας τις πατουσίτσες της πολικής και της καφέ αρκούδας. Συζητώντας, καταλάβαμε την αξία τόσο της φιλίας όσο και της συνεργασίας στη ζωή μας.

  

Με την ευκαιρία της Παγκόσμιας Ημέρας Ταχυδρομείων που γιορτάζεται κάθε χρόνο στις 9 Οκτώβρη, μάθαμε το τραγούδι “Γραμματάκι” βλέποντας το αντίστοιχο εικονόλεξο από το blog της Τάνιας.

Κατόπιν, επιχειρήσαμε μία πρώτη εισαγωγή στον κόσμο των σχημάτων. Το έργο του Βασίλι Καντίνσκυ, σπουδαίου ζωγράφου με εξαιρετικές εικαστικές συνθέσεις σχημάτων μας βοήθησε πολύ. Παρακολουθήσαμε 3 σύντομα βίντεο με έργα του Καντίνσκυ και στη συνέχεια τα σχολιάσαμε, μιλώντας για τα βασικά σχήματα που εμφανίζονται στα έργα του: ευθείες και καμπύλες γραμμές, κύκλους, τετράγωνα και τρίγωνα.

Ύστερα, επιχειρήσαμε να γίνουμε “μικροί Καντίνσκυ” και χρησιμοποιώντας χάρακες για τη χάραξη γραμμών και πλαστικά ποτηράκια για τη χάραξη κύκλων, προσπαθήσαμε να φτιάξουμε τα δικά μας έργα. Τα έργα μας θα συμπληρωθούν τη Δευτέρα με μερικές ακόμα δημιουργίες και θα συνθέσουν την πρώτη μικρή μας “έκθεση έργων τέχνης”.

Τα παιδιά της απογευματινής βάρδιας των ολοήμερων τμημάτων στα πλαίσια της δανειστικής βιβλιοθήκης, όπως κάθε Παρασκευή, παρακολουθήσαμε την ιστορία του “Ασχημόπαπου” σε βίντεο και σε αφήγηση την εκδοχή της ιστορίας με διαφορετικό τέλος, “Το ασχημόπαπο που δεν έγινε κύκνος”. Ολοκληρώσαμε τη συζήτηση που είχε προηγηθεί το πρωί για τη διαφορετικότητα και τις επιπτώσεις της, για την κατανόηση της λάθους στάσης απέναντι στο διαφορετικό, τη μετάνοια και τη δύναμη της αληθινής συγνώμης.

Πατήστε πάνω στην εικόνα για να μεταβείτε στο παραμύθι “Το ασχημόπαπο που δεν έγινε κύκνος”,της Μαρίας Παναγή.

Παρακολουθήσαμε αποσπάσματα από το μπαλέτο “Η λίμνη των κύκνων”, με τη μελωδική μουσική του Τσαϊκόφσκι και κυρίως τον χορό αυτών.

Ακούγοντας τη μουσική του Τσαϊκόφσκι και έχοντας επιλέξει ποια εικόνα από τα παραμύθια που είχαμε επεξεργαστεί θέλουμε ν’απεικονίσουμε συμπληρώσαμε το φύλλο εργασίας της δανειστικής βιβλιοθήκης.

Το φύλλο εργασίας:

Κλείνοντας φτιάξαμε και το παπάκι μας που το πήραμε μαζί μας φεύγοντας.

Ιδέα από το παρακάτω βίντεο.

https://www.youtube.com/watch?v=vI3o57sALbc

 

 

 

από κάτω από: Βιβλίο, Ζώα-έντομα, Παγκόσμια Ημέρα Ταχυδρομείων, Φιλαναγνωσία- Δανειστική Βιβλιοθήκη| | Δεν επιτρέπεται σχολιασμός στο Ελεφαντάκι-Τραγούδι το “Γράμμα”-Καντίνσκι-Το ασχημόπαπο    

Τα σχόλια είναι κλειστά.

Ιστορικό

Πρόσφατα άρθρα

Kατηγορίες

Άδεια Creative Commons

Πιστοποιητικό συμμετοχής σε πρόγραμμα Code Week 2023, Βάνα Μπουλτή

πιστοποιητικό Code Week Βάνα Μπουλτή

πιστοποιητικό Code Week, Ευαγγελίνα Μπακάγια

πιστοποιητικό Code Week Ευαγγελίνα Μπακάγια

Ετικέτα ποιότητας έργου Etwinning 2022

Ετικέτα ποιότητας έργου Etwinning 2022

COP26 badge_ 12ο Νηπιαγωγείο Γλυφάδας

https://www.twinkl.gr/blog/cop26-gallery-ellada

Δίπλωμα συμμετοχής CO26

44

Πιστοποιητικό αριστείας στον προγραμματισμό

4

Translate



Αλλαγή μεγέθους γραμματοσειράς
Αντίθεση
Μετάβαση σε γραμμή εργαλείων