Φθινόπωρο…συνέχεια

Σεπ 202028

Συζητώντας για τις αλλαγές της φύσης την περίοδο του φθινοπώρου και τα σημαντικά γεγονότα που εντάσσονται σ’ αυτήν την εποχή απευθυνθήκαμε στον εννοιολογικό χάρτη του(και εδώ στη μέση της ανάρτησης).Μιλήσαμε για τους μήνες του, τα φύλλα που πέφτουν, τον τρύγο, τα αποδημητικά πουλιά, την εθνική επέτειο του ΟΧΙ, τα χρώματα, τα φρούτα, τα ρούχα και τον καιρό του φθινοπώρου.

Στη συνέχεια χρησιμοποιώντας  λαδοπαστέλ, τέμπερες και μπατονέτες δημιουργήσαμε ,σαν μικροί καλλιτέχνες, φθινοπωρινά δέντρα.

Το πατρόν του δέντρου:

Συνεχίσαμε τις δράσεις μας για το γράμμα Φ του φθινοπώρου ξεκινώντας από τα «σπιτάκια» του «φα» του «φι» και του «φε». Αφού είπαμε αρκετές λέξεις και είδαμε βοηθητικές καρτέλες αναφοράς που ξεκινούν από φ, προσπαθήσαμε να τοποθετήσουμε εικονογραφημένες κάρτες λέξεων στο σωστό σπιτάκι ανάλογα με τη συλλαβή.

Στη συνέχεια, επεξεργαστήκαμε φύλλο εργασίας με το γράμμα Φ,φ.

Το φύλλο εργασίας για το Φφ:

Στη συνέχεια, μάθαμε το ποίημα της Παυλίνας Παμπούδη για το γράμμα Φ,φ («Φίλες φώκιες φαλακρές») και αναγνωρίσαμε όλες τις λέξεις που αρχίζουν με αυτό το γράμμα στο εικονόλεξο του ποιήματος.

Τέλος, με αφορμή τη συζήτησή μας για τα φρούτα του φθινοπώρου, φτιάξαμε μία κατασκευή μαρμελάδας μήλου.

Τα παιδιά της απογευματινής βάρδιας των ολοήμερων τμημάτων κάναμε ανατροφοδότηση των γνώσεων μας ,που είχαν συζητηθεί το πρωί, και δημιουργήσαμε φθινοπωρινή εικόνα εξηγώντας τι είναι το μοτίβο. Πληροφορίες για μεγάλους εδώ. Ζωγραφίσαμε την εικόνα ακολουθώντας μοτίβο χρωμάτων. Διαλέξαμε στην αρχή 2 χρώματα για να βάψουμε φθινοπωρινά φύλλα στο φυλλοβόλο δέντρο και άλλα 2 χρώματα για το φόντο, ακολουθώντας την εναλλαγή 1 προς 1.

 

Τα φύλλα που χρησιμοποιήθηκαν από το Pinterest:

 

 

Αφήστε μια απάντηση

Kατηγορίες

Translate



Top
 
Μετάβαση σε γραμμή εργαλείων