Συνέχεια αρχικού γράμματος-Κανόνες αστεράτοι-Φ όπως Φθινόπωρο

Σεπ 202023

Αρχικό γράμμα, συνέχεια. Χρησιμοποιώντας λαδοπαστέλ, λεπτή χαρτοταινία και λευκά χαρτόνια Α4, ανακαλύψαμε το γράμμα μας με τρόπο «μαγικό». Στο χαρτόνι είχε σχηματιστεί με χαρτοταινία το αρχικό μας  γράμμα κι εμείς χρωματίσαμε  όλο το χαρτόνι με λαδοπαστέλ. Μετά, αφαιρέθηκε με προσοχή η χαρτοταινία και εμφανίστηκε το γράμμα μας.

Στη συνέχεια, παίξαμε παιχνίδια γνωριμίας:

Α)” Τα μουσικά καπέλα”- παραλλαγή των μουσικών καρεκλών

και “Το παιχνίδι ονομάτων με το μπαλόνι”: Τα παιδιά κάθονται σταυροπόδι σε κύκλο. Ένα παιδί, εκτός κύκλου, κρατάει στα χέρια του ένα μπαλόνι και χοροπηδώντας γύρω από τον κύκλο λέει ρυθμικά: “Ένα μπαλόνι έχω εγώ και ψηλά το κρατώ. Ποιο παιδί θα σηκωθεί να το πιάσει στη στιγμή;”

Ο Κωστής θα σηκωθεί ,να το πιάσει στη στιγμή! Τότε ο Κωστής τρέχει να πιάσει το μπαλόνι που το άλλο παιδί πέταξε ψηλά. Αν το πιάσει, μπαίνει στη θέση του άλλου και γίνεται το ίδιο μέχρι να παίξουν όλα τα παιδιά.

Ξεκινήσαμε επίσης, λίγο, πιο μεθοδευμένα την οργάνωση των καθημερινών ρουτινών μας. Οργανώσαμε τις καρτέλες στο παρουσιολόγιο της τάξης και εξηγήσαμε πώς λειτουργεί, για να το συμπληρώνουμε κάθε μέρα.

Ύστερα ασχοληθήκαμε με τα ξωτικά του καιρού και εξηγήσαμε πώς θα συμπληρώνουμε τον “πίνακα καιρού” τοποθετώντας κάθε φορά στη θέση του το σωστό ξωτικό.

Στη συνέχεια ασχοληθήκαμε με τους κανόνες της τάξης, συζητήσαμε γιατί είναι σημαντικό να υπάρχουν κανόνες και φτιάξαμε μία ομαδική κατασκευή με τίτλο “Μικρά χεράκια συμφωνούν, αστεράτους κανόνες δημιουργούν”.

Τέλος, αρχίσαμε να μαθαίνουμε ένα καινούριο τραγούδι, που φαίνεται ότι μας αρέσει πάρα πολύ, “Ένα μωράκι…η Ειρήνη”.

Τα παιδιά της απογευματινής βάρδιας των ολοήμερων τμημάτων κλείσαμε τη θεματική του αρχικού γράμματος των ονομάτων μας με μια διαδραστική δραστηριότητα. Τα γράψαμε σε αλεύρι!!!

 

Επίσης μας άρεσε τόσο πολύ η διαδικασία ,που την εξελίξαμε, και ζωγραφίσαμε και όμορφες εικόνες. Γελαστά προσωπάκια, καρδούλες, βάρκα, λουλούδια, σπιτάκια.

Μιλήσαμε για τον καιρό του φθινοπώρου που αλλάζει και γίνεται λιγάκι πιο ψυχρός, κάναμε αναφορά στα φυλλοβόλα δέντρα που ρίχνουν τα φύλλα τους και για τα χρώματα του φθινοπώρου που είναι το κίτρινο,το κόκκινο,το ποροκαλί και το καφέ.

Παρακολουθήσαμε ανάλογο βίντεο “Το μαγικό δάσος”.

Το Φ του Φθινοπώρου μας είναι γνωστό. Από Φ αρχίζει τ’ όνομα της Φωτεινής. Διακοσμήσαμε με τελίτσες χρωματιστές στα φθινοπωρινά χρώματα το Φ όπως φθινόπωρο.

 

Το Φ:

Στολίσαμε την τάξη μας με την “Κυρά του φθινοπώρου” που τα Φ της στολίζουν τη φούστα της. Σαν φόντο στην κατασκευή μας γράψαμε πολλά Φ με τα φθινοπωρινά χρώματα.

από κάτω από: οι κανόνες συμπεριφοράς, το αρχικό γράμμα του ονόματός μου-τ' όνομά μου-ο εαυτός μου, Το παιχνίδι, Φθινόπωρο| | Δεν επιτρέπεται σχολιασμός στο Συνέχεια αρχικού γράμματος-Κανόνες αστεράτοι-Φ όπως Φθινόπωρο    

Τα σχόλια είναι κλειστά.

Ιστορικό

Πρόσφατα άρθρα

Kατηγορίες

Άδεια Creative Commons

Πιστοποιητικό συμμετοχής σε πρόγραμμα Code Week 2023, Βάνα Μπουλτή

πιστοποιητικό Code Week Βάνα Μπουλτή

πιστοποιητικό Code Week, Ευαγγελίνα Μπακάγια

πιστοποιητικό Code Week Ευαγγελίνα Μπακάγια

Ετικέτα ποιότητας έργου Etwinning 2022

Ετικέτα ποιότητας έργου Etwinning 2022

COP26 badge_ 12ο Νηπιαγωγείο Γλυφάδας

https://www.twinkl.gr/blog/cop26-gallery-ellada

Δίπλωμα συμμετοχής CO26

44

Πιστοποιητικό αριστείας στον προγραμματισμό

4

Translate



Αλλαγή μεγέθους γραμματοσειράς
Αντίθεση
Μετάβαση σε γραμμή εργαλείων