Τ’αρχικό μου γράμμα ….συνέχεια-Φθινόπωρο, μας ήρθε

Σεπ 202022

Συνεχίζοντας τις δραστηριότητες για  το αρχικό γράμμα του ονόματός μας, ζωγραφίσαμε το αρχικό μας με την τεχνική του Piet Mondrian. Ως αφόρμηση αξιοποιήσαμε το βίντεο που ακολουθεί και συζητήσαμε για τα βασικά χρώματα και σχήματα που χρησιμοποιούσε ο Mondrian,

δημιουργώντας στη συνέχεια τις δικές μας μοναδικές δημιουργίες.

Στολίσαμε το αρχικό μας γράμμα, κολλώντας μικρά χαρτάκια, γεμίζοντάς το.

 

Στη συνέχεια διαβάσαμε και δραματοποιήσαμε το παραμύθι του μικρού τίγρη που νόμιζε πως έχασε τις ρίγες του και

https://taniamanesi-kourou.blogspot.com/2013/10/blog-post_5122.html?fbclid=IwAR0GKShdnhKV6wDUlZdkiX2_QvDYCguX3xJ2dWgdH_vfBr2QQKUcKiWJj5E

λίγο πριν το τέλος της ημέρας είδαμε το βίντεο animation που ακολουθεί και είπαμε ποια σκηνή του βίντεο μας φάνηκε ποιο αστεία. Η ιστορία είναι «Το μικρό πουλί και ο σκίουρος».

Der kleine Vogel und das Eichhörnchen

Επίσης κάναμε εισαγωγή στη χρήση του ημερολογίου και του παρουσιολογίου της τάξης.

Έγινε και μια πρώτη ενασχόληση  με τα ονόματα, όπου τα παιδιά έγραψαν, με τη βοήθεια της καρτέλας τους, το όνομα τους, εντόπισαν και έγραψαν το πρώτο και το τελευταίο γράμμα του ονόματος τους και μέτρησαν τα γράμματα που το αποτελούν.

Το φύλλο εργασίας:

 

Τα παιδιά της απογευματινής βάρδιας των ολοήμερων  τμημάτων πειραματιστήκαμε για τη γραφή του αρχικού μας γράμματος με πίνακες γραφής ,αυτοδιορθώμενους, κατασκευασμένοι με πλαστικό σακουλάκι zip και τέμπερες. Ιδέα από βίντεο στο Youtube.

Τα παιδιά έγραφαν με το δάκτυλό τους και μετά με μπατονέτα το αρχικό τους γράμμα στον αυτοσχέδιο πίνακα κι αν ήθελαν να το σβήσουν απλά «χάιδευαν» τη σακούλα με το χρώμα το οποίο απλωνόταν ξανά.

 

Με την τεχνική του «ξεπατικώματος» ανακαλύψαμε το κρυμμένο γράμμα μας. Πίσω από το άσπρο χαρτί Α4 κολλήθηκε το κάθε γράμμα με σελοτέιπ.

Στη συνέχεια τα παιδιά χρησιμοποιώντας ξυλομπογιές περνούσαν το χρώμα πάνω από τα γράμματα τα οποία έκαναν την εμφάνισή τους. Με τις καρτέλες των ονομάτων μας γράψαμε και τ’ όνομά μας στην εργασίας μας την οποία στολίσαμε με όμορφα σχέδια.

Ξεκινήσαμε να παρακολουθούμε τη σειρά «Ένα γράμμα, μια ιστορία» της Εκπαιδευτικής Τηλεόρασης. Είδαμε τις ιστορίες των γραμμάτων μισών παιδιών και αύριο θα γνωρίσουμε τις ιστορίες των υπολοίπων.

https://www.youtube.com/results?sp=mAEB&search_query=%CE%AD%CE%BD%CE%B1+%CE%B3%CF%81%CE%AC%CE%BC%CE%BC%CE%B1+%CE%BC%CE%B9%CE%B1+%CE%B9%CF%83%CF%84%CE%BF

Εξασκώντας τη λεπτή μας κινητικότητα, σκίσαμε πολύχρωμα χαρτιά  με τα χέρια μας, για να δημιουργήσουμε το φόντο του ονόματός μας. Πάνω του κολλήσαμε τ’ όνομά μας χρησιμοποιώντας τις καρτέλες μας.

 

Αφήστε μια απάντηση

Kατηγορίες

Translate



Top
 
Μετάβαση σε γραμμή εργαλείων