Σήμερα πειραματιστήκαμε με το πώς η μάσκα μας, αποτρέπει τα μικρόβια και τους ιούς. Αποτελεί φραγμό εισχώρησης αυτών στο σώμα μας από τη μύτη και το στόμα. Χρησιμοποιήσαμε μικρά μπαλάκια από χαρτομάντιλο για τους ιούς. Τα εκσφενδονίζαμε στο πρόσωπο του φίλου μας, όπως όταν βήχουμε ή φτερνιζόμαστε και παρατηρήσαμε ότι δεν μπορούν να μπουν μέσα από τη μάσκα και έφευγαν μακριά πέφτοντας κάτω.
Πήραμε τις χάρτινες μάσκες μας, τους δώσαμε χρώμα και ζωγραφίσαμε τα μικρόβια από τα οποία μας προστατεύει.
Η μάσκα :
Παρακολουθήσαμε το καταπληκτικό βίντεο, της αγαπημένης φίλης και συναδέλφου Νίκης Κάντζου, “Τα αγάλματα φόρεσαν μάσκες για να προστατευτούν”. Γνωρίσαμε έργα τέχνης, παγκοσμίως γνωστά αγάλματα. Αναφέραμε πού βρίσκονται στον κόσμο και ότι η πολιτιστική μας κληρονομιά πρέπει κι αυτή να προστατεύεται.
Μάλιστα αναπαραστήσαμε τ’ αγάλματα παίρνοντας τις ανάλογες στάσεις.
Γνωρίσαμε τις ιδιότητες του περίφημου μικροσκοπίου και παρακολουθήσαμε πώς αλλάζει η εικόνα των πραγμάτων της καθημερινότητάς μας στην υψηλή ανάλυση. Συζητήσαμε πόσο διαφορετικός θα ήταν ο κόσμος μας εάν τα μάτια μας μπορούσαν να δουν αυτές τις λεπτομέρειες μεγενθύνοντας τις εικόνες.
Από το blog “ΠΕΡΙ….ΝΗΠΙΑΓΩΓΩΝ” παίξαμε ένα κομμάτι του παιχνιδιού που έχει δημιουργήσει στο Wordwall η Ελένη Χατζηστεφάνου, δασκάλα στο 8ο Δημοτικό Σχολείο Πτολεμαΐδας.Είναι ένα παιχνίδι ταχύτητας και διάκρισης σωστού λάθους στη χρήση μάσκας. Το παιχνίδι θα το βρείτε στο τέλος της ανάρτησης.
Παρακάτω είναι ολόκληρο το παιχνίδι στο πρόγραμμα Wordwall.
Bee safe,wear the mask properly
Χρησιμοποιώντας τις κάρτες από το blog της Τάνιας για το τραγούδι του κορονοϊού σε στίχους της Δήμητρας Κωστάκη, εξασκήσαμε την προφορική αντιστοίχιση εικόνας και ονόματος αυτής.
Οι καρτέλες του εικονόλεξου:
Το τραγούδι στο Youtube:
Κλείνοντας την εβδομάδα πήραμε την τσαντούλα της πρώτης μας ζωγραφιάς για να ξεκινήσουμε τον στολισμό του δωματίου μας με τις δημιουργίες μας.
Πρόσφατα σχόλια