Ποιος είναι ο κορονοϊός;

Σεπ 202017

Σήμερα παρακολουθήσαμε την τραγουδοϊστορία της Γκέλυς Μητρογιάννη “Κορονοϊός(τραγούδι για μικρά παιδιά).Συζητήσαμε σταματώντας το βίντεο και θέτοντας ερωτήσεις στα παιδιά για την πλήρη κατανόηση των στίχων του τραγουδιού.Π.χ. ανοίγουμε την πόρτα του σπιτιού μας σε όποιον την χτυπά;τι ερώτηση κάνουμε όταν κάποιος χτυπά το κουδούνι του σπιτιού μας;τελικά ποιος είναι ο κορονοϊός;πώς ταξίδεψε από την Κίνα τόσο μακριά για να έρθει στην Ελλάδα;τι του αρέσει να κάνει;είναι φίλος μας;πώς τον διώχνουμε μακριά;

https://www.youtube.com/watch?v=BNc3FUnGuTs

Στη συνέχεια, χρησιμοποιώντας τις εικόνες από το blog “Δημιουργίες από καρδιάς” ,κατασκευάσαμε το ατομικό μας φυλλάδιο προστασίας από τον Covid-19.Διαλέξαμε τις πιο σημαντικές οδηγίες:1)Χρησιμοποιώ αντισηπτικό,2)Πλένω τα χέρια μου με σαπούνι και νερό για 20 δευτερόλεπτα(όσο διαρκεί το τραγούδι γενεθλίων-Να ζήσεις….),3)Βήχω και φταρνίζομαι στον αγκώνα μου,αν δε φορώ μάσκα και 4)Φορώ τη μάσκα μου-ασπίδα.

 

Τέλος παίξαμε παιχνίδια γνωριμίας των ομάδων,παιχνίδια που θα παίζουμε τακτικά τον πρώτο καιρό. Το πρώτο τμήμα παίξαμε “το παιχνίδι των ερωτήσεων των αγαπημένων πραγμάτων μας”.Καθένας μας έλεγε το όνομά του δυνατά και στη συνέχεια απαντούσε σε κάποια ερώτηση διερεύνησης προσωπικών προτιμήσεων (“ποιο είναι το αγαπημένο μου χρώμα;”, “το αγαπημένο μου φαγητό;”, “το αγαπημένο μου παιχνίδι;”, “ο αγαπημένος μου ήρωας;”, “το αγαπημένο μου παραμύθι;” κ.λ.π. Στη συνέχεια συστηνόμαστε  στους φίλους μας και βάζαμε ένα καλαμάκι στο πάτωμα, με αποτέλεσμα στο τέλος να έχουμε γνωριστεί λίγο καλύτερα και να έχουμε φτιάξει μια ομαδική κατασκευή από καλαμάκια. Μάλιστα δώσαμε και όνομα στην κατασκευή μας: “Είναι ένα σπίτι!”, “Είναι ένα μεγάλο Π!”

Το δεύτερο τμήμα,ανά ομάδες παίξαμε το παραδοσιακό παιχνίδι “Αλάτι ψιλό,αλάτι χοντρό”:

Τα παιδιά σχηματίζουν όλα μαζί ένα κύκλο και κάθονται κάτω σταυροπόδι με τα χέρια πίσω και τις παλάμες ανοιχτές.
Ένα παιδί που κάνει τη “μάνα” στέκεται έξω από τον κύκλο και κρατάει ένα μαντήλι. Η μάνα γυρίζει γύρω γύρω από τον κύκλο τραγουδώντας:

“Αλάτι ψιλό, αλάτι χοντρό,
έχασα τη μάνα μου και πάω να τη βρω
παπούτσια δεν μου πήρε να πάω στο χορό”!

Καθώς η μάνα τραγουδάει και τρέχει γύρω από τον κύκλο, πετάει κρυφά το μαντίλι πίσω από ένα παιδί και συνεχίζει να περπατάει γύρω γύρω τον κύκλο (από την μία φορά του π.χ. δεξιόστροφα), μέχρι να καταλάβουν τα υπόλοιπα ότι δεν το κρατάει πια. Τότε όλα τα παιδιά ψάχνουν με τα χέρια πίσω τους να δούν μήπως έχουν το μαντίλι. Το παιδί που έχει πια στα χέρια του το μαντήλι σηκώνεται και κυνηγάει τη “μάνα” γύρω γύρω από κύκλο (πάλι μόνο δεξιόστροφα). Σκοπός του παιδιού που κάνει τη μάνα είναι να προλάβει να κάτσει στη θέση του παιδιού που σηκώθηκε, πριν να προλάβει αυτό να την πιάσει. Αν όμως το παιδί προλάβει να την πιάσει, τότε το παιδί που την έπιασε ξανακάθεται στη θέση του και η “μάνα” συνεχίζει ως μάνα μέχρι να καταφέρει να κάτσει.(http://www.paramithakia.gr).

 

από κάτω από: Κορονοϊός| | Δεν επιτρέπεται σχολιασμός στο Ποιος είναι ο κορονοϊός;    

Τα σχόλια είναι κλειστά.

Ιστορικό

Πρόσφατα άρθρα

Kατηγορίες

Άδεια Creative Commons

Πιστοποιητικό συμμετοχής σε πρόγραμμα Code Week 2023, Βάνα Μπουλτή

πιστοποιητικό Code Week Βάνα Μπουλτή

πιστοποιητικό Code Week, Ευαγγελίνα Μπακάγια

πιστοποιητικό Code Week Ευαγγελίνα Μπακάγια

Ετικέτα ποιότητας έργου Etwinning 2022

Ετικέτα ποιότητας έργου Etwinning 2022

COP26 badge_ 12ο Νηπιαγωγείο Γλυφάδας

https://www.twinkl.gr/blog/cop26-gallery-ellada

Δίπλωμα συμμετοχής CO26

44

Πιστοποιητικό αριστείας στον προγραμματισμό

4

Translate



Αλλαγή μεγέθους γραμματοσειράς
Αντίθεση
Μετάβαση σε γραμμή εργαλείων