Καλώς ήρθαμε, μετά τις πασχαλινές ιδιαίτερες διακοπές μας “Μένουμε Σπίτι”.Ελπίζουμε να είμαστε όλοι καλά,γεροί και δυνατοί να συνεχίσουμε τις εργασίες της χρονιάς μέσα από το blog μας- ασύγχρονη τηλεκπαίδευση.
Πώς πέρασε το Πάσχα ο καθένας μας;Φτιάξαμε κουλουράκια,τσουρέκια,βάψαμε αβγά,διαβάσαμε πασχαλινές ιστορίες,παίξαμε παιχνίδια μαζί με τα μέλη της οικογένειά μας,πώς μαγειρέψαμε το αρνί(ψητό ή στο φούρνο),φάγαμε κοκορέτσι,χορέψαμε κλπ.Εμπειρίες και εντυπώσεις από τη γιορτή καλά χαραγμένες που τα προηγούμενα χρόνια δεν κρατιόμασταν λεπτό να μεταφέρουμε στην ολομέλεια της τάξης μας ανυπομονώντας να τα πούμε όλα με κάθε λεπτομέρεια και να τ’αποτυπώσουμε σε εικόνες.
Η δουλειά μας θα είναι να διαλέξουμε μια στιγμή από τις πασχαλινές διακοπές που μας εντυπωσίασε πιο πολύ απ’όλες και να την αποτυπώσουμε σε πίνακα ζωγραφικής.Δεν ξεχνάμε το φόντο της εικόνας με ανοιχτόχρωμη ξυλομπογιά ή κηρομπογιά,λαδοπαστέλ ότι υλικό έχουμε στο σπίτι.Επιχειρούμε να γράψουμε και τον τίτλο της στιγμής(π.χ. βαφή αβγών) ζητώντας τη βοήθεια των μεγάλων αν δυσκολευόμαστε στην εύρεση των γραμμάτων.Λέμε όλη τη λέξη και αρχικά βρίσκουμε το πρώτο γράμμα(β,όχι βήτα,χρησιμοποιούμε τον ήχο των γραμμάτων).Αν δε θυμόμαστε τη γραφή του ο ενήλικας θα γράψει το γράμμα σ’ένα χαρτί και θα το αντιγράψουμε στην εργασία μας.Συνεχίζουμε με τον ίδιο τρόπο στα υπόλοιπα γράμματα.Παράδειγμα παρακάτω από προηγούμενες δουλειές μας χρησιμοποιώντας φύλλα εργασίας.
Πρόσφατα σχόλια