2η μέρα επίσκεψης εταίρων

Φεβ 201926

Σήμερα επισκεφτήκαμε το ειδικό νηπιαγωγείο κωφών και βαρήκοων στην Αργυρούπολη μ’έναν αριθμό παιδιών μας για τις απαραίτητες δράσεις του προγράμματός μας “Learning to play and playing to learn”.

Ευχαριστούμε θερμά τη διευθύντρια του σχολείου κα Σπυριδούλα Καρίπη για τη φιλοξενία και την άψογη συνεργασία μας στ’ απαιτούμενα δρώμενα.Η κα Καρίπη έκανε μια εισήγηση για την εκπαίδευση των κωφών και βαρήκοων  παιδιών και για το αναλυτικό πρόγραμμα σπουδών που ακολουθούν. Οι εκπαιδευτικοί- εταίροι της χάρισαν δώρα για το σχολείο της.

Στη συνέχεια το λόγο πήρε ο κος Βασίλης Κουρμπέτης, Σύμβουλος Α ειδικής αγωγής του υπουργείου Παιδείας. Η εισήγησή του περιελάμβανε τη σημασία των παιχνιδιών και του παιγνιώδη τρόπου  προσέγγισης της γνώσης  όλων των παιδιών.Τον ευχαριστούμε από καρδιάς για την άμεση ανταπόκριση του , το ενδιαφέρον του και την αφιέρωση του προσωπικού του χρόνου στην εκπαιδευτική μας προσπάθεια.

Μοιράσαμε στα παιδιά του ειδικού νηπιαγωγείου τα παιχνίδια-δώρα που είχαμε ετοιμάσει.

Ακολούθησε η αφήγηση του παραμυθιού της Άννης Θεοχάρη,από την ίδια: “Έχασα τη μύτη μου και ψάχνω να τη βρω”

Η αφήγηση ήταν διαδραστική με την άμεση συμμετοχή των παιδιών και πολυμεσική. Ταυτόχρονα με την αφήγηση της συγγραφέως υπήρχε μεταφραστής στη νοηματική γλώσσα και στον προτζέκτορα υπήρχε το ebook της ιστορίας στ’άγγλικά.

 

 

Τις προηγούμενες ημέρες είχαμε επισκεφτεί το ειδικό νηπιαγωγείο και είχαμε δημιουργήσει τρία από τα μέρη που ο κλόουν έψαχνε για τη μύτη του-η σκηνή του τσίρκο,το δωμάτιο με τους μαγικούς καθρέπτες και το δωμάτιο του τρόμου.

Είχαμε κρύψει μύτη κλόουν σε κάθε δωμάτιο και τα παιδιά(τα δικά μας και του ειδικού νηπιαγωγείου),χωρισμένα σε 3 ομάδες,μαζί με τους εκπαιδευτικούς-εταίρους έψαχναν σε κάθε δωμάτιο να τις βρουν.

Τέλος δημιούργησαν συνεργατικά  όλα τα παιδιά μαζί ένα πανό με την αλφαβήτα στη νοηματική γλώσσα. Τις επόμενες ημέρες θα διακοσμεί το νηπιαγωγείο μας.

 

Η κα Καρίπη μαζί με μια νηπιαγωγό του ειδικού σχολείου μας έμαθαν μέσω κούκλας κάποιες λέξεις στη νοηματική γλώσσα και τις επαναλάβαμε όλοι μαζί,μεγάλοι και μικροί. Καλημέρα,σ’αγαπώ(και στην ελληνική νοηματική και στη διεθνή),φίλοι,φρόνιμοι.

Στην παρακάτω εικόνα όλοι οι εκπαιδευτικοί λένε(στη διεθνή νοηματική) το σ’αγαπώ.

Τα παιδιά που παραμείναμε στο νηπιαγωγείο μας αφιερώσαμε στις ελεύθερες δραστηριότητές μας λίγο παραπάνω χρόνο για να γνωρίσουμε τα παιχνίδια-δώρα που μας έφεραν οι φίλοι εκπαιδευτικοί.

Το ευχαριστηθήκαμε!!!!!

 

Στη συνέχεια μιλώντας για τη χρήση των μασκών στις απόκριες και για τις βενετσιάνικες μάσκες που είναι οι πιο ξακουστές και οι πιο περίτεχνες(επεξεργαστήκαμε φωτογραφικό υλικό και βίντεο από το διαδίκτυο) δημιουργήσαμε βενετσιάνικες μάσκες που θα δωρίσουμε την Τσικνοπέμπτη στους φίλους εκπαιδευτικούς.

Οι βενετσιάνικες μάσκες:

Με την κα Κωνσταντίνα τα παιδιά της απογευματινής βάρδιας του ολοήμερου τμήματος δημιούργησαν κλόουν με τις παλάμες τους τους οποίους διακόσμησαν με πολύχρωμα χαρτόνια και γκοφρέ χαρτιά.

 

από κάτω από: Erasmus+: Learning to play, Απόκριες| | Δεν επιτρέπεται σχολιασμός στο 2η μέρα επίσκεψης εταίρων    

Τα σχόλια είναι κλειστά.

Ιστορικό

Πρόσφατα άρθρα

Kατηγορίες

Άδεια Creative Commons

Πιστοποιητικό συμμετοχής σε πρόγραμμα Code Week 2023, Βάνα Μπουλτή

πιστοποιητικό Code Week Βάνα Μπουλτή

πιστοποιητικό Code Week, Ευαγγελίνα Μπακάγια

πιστοποιητικό Code Week Ευαγγελίνα Μπακάγια

Ετικέτα ποιότητας έργου Etwinning 2022

Ετικέτα ποιότητας έργου Etwinning 2022

COP26 badge_ 12ο Νηπιαγωγείο Γλυφάδας

https://www.twinkl.gr/blog/cop26-gallery-ellada

Δίπλωμα συμμετοχής CO26

44

Πιστοποιητικό αριστείας στον προγραμματισμό

4

Translate



Αλλαγή μεγέθους γραμματοσειράς
Αντίθεση
Μετάβαση σε γραμμή εργαλείων