Σήμερα στο νηπιαγωγείο μας ήρθαν οι καταπληκτικές βασιλόπιτες,μία για κάθε τμήμα,από τα χεράκια των γλυκών μας μαμάδων,κας Φραγκοπούλου και Αυγερινού. Σας ευχαριστούμε θερμά για την προσφορά και τη βοήθειά σας.
Διηγηθήκαμε την ιστορία της βασιλόπιτας χρησιμοποιώντας προηγούμενη ανάρτησή μας.
Οι τυχεροί της χρονιάς,που κέρδισαν το φλουρί,ήταν ο Μάξιμος από το τμήμα της κας Μαρίνας και από το ολοήμερο οι κυρίες,κα Ευαγγελίνα και Βάνα. Επειδή κάθε χρόνο ο τυχερός της χρονιάς παίρνει ένα δωράκι από το σχολείο, στ’ ολοήμερο έγινε κλήρωση και το κέρδισε η Κρυσταλλία.
Στη συνέχεια συμπληρώσαμε δύο ακόμη φύλλα του βιβλίου δραστηριοτήτων για την καινούρια χρονιά (εδώ,εδώ).
Τα παιδιά της απογευματινής βάρδιας του ολοήμερου τμήματος αδράξαμε την ευκαιρία της κοπής της βασιλόπιτας μας και ασχοληθήκαμε με τις έννοιες της διαίρεσης. Μιλήσαμε και εξηγήσαμε τη δίκαιη και ισότιμη μοιρασιά.Μ’εποπτικό υλικό,διάδραση,άμεση συμμετοχή και παρακολούθηση βίντεο κατανοήσαμε την έννοια του κλάσματος.
Χρησιμοποιήσαμε χάρτινους κύκλους για την κατανόηση της κατανομής των κομματιών του. Ένας κύκλος ,στη θέση βασιλόπιτας,εάν είναι να φαγωθεί από ένα άτομο παραμένει ακέραιος. Εάν όμως πρέπει να μοιραστεί σε 2,3,4,6,8,12,14,κοκ, άτομα πρέπει να κοπεί σε τόσα ανάλογα ισότιμα κομμάτια(δίκαιη μοιρασιά).
Η ομάδα της απογευματινής βάρδιας του ολοήμερου τμήματος αποτελείται από 14 παιδιά και το καθένα είναι το 1/14 της ομάδας.Εξηγήσαμε ότι το κλάσμα αποτελείται από δύο αριθμούς,πάνω και κάτω από μία παύλα.Στο κάτω μέρος της παύλας γράφουμε τον αριθμό των κομματιών από τα οποία αποτελείται ένα σύνολο-στην περίπτωσή μας 14 και πάνω γράφουμε τον αριθμό των κομματιών που παίρνουμε από το σύνολο. Εάν σηκωθεί από την παρεούλα ένα παιδί αυτό σημαίνει το 1/14,εάν σηκωθούν 6 αυτό σημαίνει 6/14 κοκ.
Παίξαμε με τα κλάσματα-π.χ. από την πίτα με τα 8 κομμάτια πάρε τα 5, 5/8.
Ξεκινήσαμε τη δημιουργία βιβλίου για τη διαίρεση.
Τα φύλλα του βιβλίου της διαίρεσης:
Πρόσφατα σχόλια