Σήμερα ξεκινήσαμε τη βιντεοσκόπηση του κομματιού της ιστορίας για τη σημασία του παιχνιδιού που ετοιμάσαμε σαν Ελλάδα και θα δημιουργηθεί από τις ιστορίες όλων των χωρών-μελών του προγράμματος ERASMUS+ “Learning to play and playing to learn”.
Η ιστορία θ’αφηγείται το ταξίδι δύο παιδιών του Paul και της Paulina από τη χώρα που απαγορεύεται το παιχνίδι μ’εντολή του βασιλιά, σε άλλες χώρες για να δουν πώς ζουν και αν παίζουν τα παιδιά .
Η δική μας ιστορία περιλαμβάνει χαρούμενα πρόσωπα που παίζουν ομαδικά παραδοσιακά παιχνίδια και είναι ευτυχισμένα.Οι ταξιδιώτες στο σταθμό μας θα δουν τα παιδιά να δραματοποιούν τα παιχνίδια μέσα από το καταπληκτικό τραγούδι σε Μουσική: Σταμάτης Κραουνάκη και στίχους: Λίνα Νικολακοπούλου,τραγουδά :ο Γ. Μαρίνος “Παιδικά παιχνίδια”.
Στιγμιότυπα:
Διαβάσαμε το παραμύθι “Ο Άγιος Βασίλης και το διαβολάκι” του Πέτρου Χατζόπουλου.
Τα παιδιά της απογευματινής βάρδιας του ολοήμερου τμήματος συζητήσαμε για τα έθιμα των γιορτών των Χριστουγέννων και της Πρωτοχρονιάς και λύσαμε όλες τις απορίες που ΄΄μας ταλαιπωρούσαν΄΄ ,όπως γιατί στολίζουμε το χριστουγεννιάτικο έλατο,γιατί η στολή του Άγιου Βασίλη είναι κόκκινη,γιατί μοιράζει δώρα,πώς πετούν οι τάρανδοι,γιατί μπαίνει από την καμινάδα,γιατί ο Άγιος Βασίλης μένει στο Βόρειο Πόλο;Οι απαντήσεις στο παρακάτω βίντεο.
Επίσης μιλώντας για τα ξωτικά(εδώ) διηγηθήκαμε το παραμύθι “Ο παπουτσής και τα ξωτικά” το οποίο το είδαμε και σε βίντεο.
https://www.youtube.com/watch?v=OWnCBTZmyK4
Βάλαμε στη σωστή σειρά τις εικόνες του παραμυθιού φτιάχνοντας το παραμύθι,διαμορφώνοντας ένα βιβλίο,το οποίο θα τελειώσουμε αύριο.
Οι εικόνες του παραμυθιού “Ο παπουτσής και τα ξωτικά”:
Πρόσφατα σχόλια