Βρήκαμε μια πολύ ωραία εφαρμογή-παιχνίδι στο διαδίκτυο,την οποία αξιοποιήσαμε βρίσκοντας τις χώρες -μέλη του προγράμματος ERASMUS+ “Learning to play and playing to learn” και τις σημαίες τους. Μάλιστα πατώντας στις τελείες των κάθε χωρών δίνεται ένα χαρακτηριστικό αξιοθέατο τους.
Κατόπιν στον ευρωπαϊκό χάρτη(εικόνα από το διαδίκτυο) βρήκαμε τις αντίστοιχες χώρες και τοποθετήσαμε αφού χρωματίσαμε σωστά τις σημαίες τους.
Τα παιδιά της απογευματινής βάρδιας του ολοήμερου τμήματος είδαμε τον πλανήτη Γη με τις ηπείρους και τους ωκεανούς όπως φαίνεται από το διάστημα και όπως τον ζούμε.
Δε γινόταν να μην αναφέρουμε την περιστροφή του πλανήτη μας γύρω από τον εαυτό του και την περιφορά του γύρω από τον ήλιο,την εναλλαγή μέρας-νύχτας ,την ύπαρξη βαρύτητας και το πώς βλέπουμε τη Γη από το διάστημα και πώς όπως τη ζούμε.
Προσομοιάσαμε τη Γη μ’έναν μεγάλο μαγνήτη(για να καταλάβουμε την έννοια της βαρύτητας) που τραβά κοντά του τα σιδηρομαγνητικά υλικά(σίδηρος,κοβάλτιο,νικέλιο και τα κράματα αυτών). Οι άνθρωποι δεν “φεύγουμε” από τη Γη παρ’όλες τις κινήσεις της όπως δεν φεύγουν και τα υλικά που έλκονται από το μαγνήτη, όπως και να τον κουνήσουμε.
Πειραματιστήκαμε και με τα σώματά μας και με υλικά της τάξης μας(χαρτί Α4,φτερό,συνδετήρα,κούκλα) και είδαμε ότι αφήνοντάς τα από το χέρι μας πέφτουν πάντα προς τα κάτω λόγω βαρύτητας και εμείς πηδώντας ψηλά δεν παραμένουμε στον αέρα αλλά πάντα καταλήγουμε στο έδαφος.
Παρατηρήσαμε εικόνες που όποιος κι αν τις βλέπει στο νου του έρχεται η Ελλάδα,(Παρθενώνας,τσαρούχι,τσολιάς,θεά Αθηνά,αγγεία,κυκλαδικά ειδώλια,καράβια).
Συμπληρώσαμε ανάλογη σελίδα για το βιβλίο μας που έχουμε ξεκινήσει(εδώ):
Το φύλλο εργασίας:
Πρόσφατα σχόλια