Ολοκληρώσαμε όλες τις δραστηριότητες που αφορούσαν τη γνωριμία με τις έννοιες των ποσοτήτων που αντιπροσωπεύουν οι αριθμοί,την αρίθμηση στη δεκάδα,την ταξινόμηση των αριθμών κατ’αύξουσα σειρά,τη διαχείριση προσθέσεων,αφαιρέσεων,διαιρέσεων και εξαγωγής συμπερασμάτων,τη δημιουργία βιβλίου αριθμών( οι αριθμοί 1 και 2, οι αριθμοί 3 και 4, ο αριθμός 5, ο αριθμός 6,οι αριθμοί 7 και 8, οι αριθμοί 9 και 10).
Σήμερα κατασκευάσαμε το εξώφυλλο του βιβλίου μας ,ανακαλύπτοντας τους κρυμμένους αριθμούς. Κάθε εξώφυλλο είχε 10 κουτάκια,όσοι και οι αριθμοί στην πρώτη δεκάδα,γραμμένους με άσπρο λαδοπαστέλ. Δεν ήταν εύκολα διακριτοί γι’αυτό περάσαμε από πάνω τους νερομπογιά που έβαφε το χαρτόνι αλλά όχι τον αριθμό.Έτσι μαγικά εμφανίστηκαν οι δέκα αριθμοί που σε κανένα εξώφυλλο δεν είχαν την ίδια διάταξη.
Πρόσφατα σχόλια