Σήμερα τελειώσαμε την ανάλυση των αριθμών 7 και 8 (οι αριθμοί 1 και 2,οι 3 και 4,ο 5, ο 6)του βιβλίου των αριθμών.
Δουλέψαμε όπως και με τους προηγούμενους αριθμούς βρίσκοντας την ποσότητα που συμβολίζουν τα νούμερα 7 και 8 καθώς και τα “ζευγαράκια” τους. Επίσης τα παιδιά ανακάλυψαν όλες τις δυνατές προσθέσεις που δίνουν τ’αποτελέσματα 7 και 8.
7
7+0=7
0+7=7
1+6=7
6+1=7
2+5=7
5+2=7
3+4=7
4+3=7
Οι προσθέσεις με τελικό αποτέλεσμα 7 αντικείμενα.
Παίξαμε και με την πράξη της αφαίρεσης:
Πόσοι μαρκαδόροι, από τους 7 που κρατώ, μου μένουν στα χέρια εάν βάλω στο τραπέζι π.χ. 5,2,4;
8
0+8=8
8+0=8
1+7=8
7+1=8
2+6=8
6+2=8
3+5=8
5+3=8
4+4=8
Οι προσθέσεις που δίνουν τελικό αποτέλεσμα 8 αντικείμενα:
Παίξαμε και με τη διαίρεση του 8. Πώς θα μοιράσω δίκαια τα 8 αντικείμενα μου(π.χ. ψαλίδια) σε 1 παιδί, 2 παιδιά,4 παιδιά.
Δικαίως δημιουργήθηκε ο προβληματισμός πώς θα μοιράσουμε τα ψαλίδια μας σε 3 παιδιά.Με την επιτόπια βιωματική μάθηση και πολλούς πειραματισμούς τα παιδιά ανακάλυψαν, ότι κάθε παιδί από τα 3 θα πάρει 2 ψαλίδια και θα μας περισσέψουν 2 που όπως είπαν θα τα κρατήσουμε και αύριο που θα κάνουμε τον αριθμό 9 θα τα μοιράσουμε δίκαια γιατί μας έλειπε 1.
Οι σελίδες του 7 και 8 του βιβλίου των αριθμών:
Πρόσφατα σχόλια