2ο ιστολόγιο 12ου Νηπιαγωγείου Γλυφάδας

Άλλος ένας ιστότοπος Blogs.sch.gr

Οι αριθμοί 7 και 8

Μαΐ 201822

Σήμερα τελειώσαμε την ανάλυση των αριθμών 7 και 8 (οι αριθμοί 1 και 2,οι 3 και 4,ο 5, ο 6)του βιβλίου των αριθμών.

Δουλέψαμε όπως και με τους προηγούμενους αριθμούς βρίσκοντας την ποσότητα που συμβολίζουν τα νούμερα 7 και 8 καθώς και τα «ζευγαράκια» τους. Επίσης τα παιδιά ανακάλυψαν όλες τις δυνατές προσθέσεις που δίνουν τ’αποτελέσματα 7 και 8.

7

7+0=7

0+7=7

1+6=7

6+1=7

2+5=7

5+2=7

3+4=7

4+3=7

Οι προσθέσεις με τελικό αποτέλεσμα 7 αντικείμενα.

Παίξαμε και με την πράξη της αφαίρεσης:

Πόσοι μαρκαδόροι, από τους 7 που κρατώ, μου μένουν στα χέρια εάν βάλω στο τραπέζι π.χ. 5,2,4;

8

0+8=8

8+0=8

1+7=8

7+1=8

2+6=8

6+2=8

3+5=8

5+3=8

4+4=8

Οι προσθέσεις που δίνουν τελικό αποτέλεσμα 8 αντικείμενα:

 

Παίξαμε και με τη διαίρεση του 8. Πώς θα μοιράσω δίκαια τα 8 αντικείμενα μου(π.χ. ψαλίδια) σε 1 παιδί, 2 παιδιά,4 παιδιά.

Δικαίως δημιουργήθηκε ο προβληματισμός πώς θα μοιράσουμε τα ψαλίδια μας σε 3 παιδιά.Με την επιτόπια βιωματική μάθηση και πολλούς πειραματισμούς τα παιδιά ανακάλυψαν, ότι κάθε παιδί από τα 3 θα πάρει 2 ψαλίδια και θα μας περισσέψουν 2 που όπως είπαν θα τα κρατήσουμε και αύριο που θα κάνουμε τον αριθμό 9 θα τα μοιράσουμε δίκαια γιατί μας έλειπε 1.

Οι σελίδες του 7 και 8 του βιβλίου των αριθμών:

 

Αφήστε μια απάντηση

Kατηγορίες

Translate



Top
...
Μετάβαση σε γραμμή εργαλείων