Σήμερα ασχοληθήκαμε με τις σελίδες των αριθμών 1 και 2 (βιβλίο αριθμών εδώ) και τις ποσότητες αυτών.Εξηγήσαμε ότι θα επεξεργαστούμε το δεκαδικό σύστημα ανεβαίνοντας από το 0 στο 10 ένα ένα. Θα χτίζουμε τη σκάλα μ’ ένα -ένα σκαλοπάτι που θα το προσθέτουμε στο προηγούμενο.Έτσι για να πάμε στο 1 αντικείμενο προσθέσαμε ένα στο κανένα,στο 0(μηδέν) δηλαδή.Για να φτάσουμε από το 1 στο 2 προσθέσαμε ακόμη ένα αντικείμενο στο 1.Για να δημιουργήσουμε τις ποσότητες που δηλώνουν οι αριθμοί αναφέραμε ότι μπορούν να χρησιμοποιηθούν οποιαδήποτε αντικείμενα του χώρου, όχι οπωσδήποτε τα ίδια π.χ. δύο μαρκαδόροι,δύο ψαλίδια,δύο καλάθια αλλά το 2 μπορεί να εκφραστεί μ’ένα τουβλάκι π.χ. και μ’ένα μπουφάν.Δύο αντικείμενα έχουμε πάλι.
Δημιουργήσαμε τα σύνολα του 1 και 2.
0+1=1 , 1+0=1 , 1+1=2 , 2+0=2 , 0+2=2
(Στην εικόνα στα πιάτα έχουμε την πράξη 0+2=2 καθώς και το 1 καλάθι +1 καλάθι=2 καλάθια)
Τα παιδιά δημιούργησαν τις πράξεις 0+2=2 και 1+1=2.
Έτσι περάσαμε στο βιβλίο μας.Βρήκαμε τις μαγικές εικόνες των αριθμών ,τους γράψαμε και ανακαλύψαμε χρωματίζοντας τ’αντικείμενα που αυτοί εκφράζουν.
Πρόσφατα σχόλια