Έχοντας μιλήσει για τη δημιουργία της βροχής (εδώ) σήμερα τα παιδιά απέδωσαν ατομικά, σε φύλλο Α4, τον κύκλο του νερού χρησιμοποιώντας την καλλιτεχνική τους “φλέβα”.
Αρχικά διπλώθηκε το φύλλο Α4 όπως στην κατασκευή της ντουλάπας μας με τα χειμωνιάτικα ρούχα.
Σχεδιάστηκαν δύο κύκλοι στην εσωτερική πλευρά του φύλλου και στην εξωτερική.
Κατόπιν με το ψαλίδι κόψαμε στη μέση τα δύο διπλωμένα κομμάτια της πρόσοψης της εργασίας μας.
Σε κάθε τεταρτημόριο τα παιδιά έγραψαν από μια λέξη της φράσης “Ο κύκλος του νερού” και συμπλήρωσαν τις λεπτομέρειες.
Στο καθένα από τα τέσσερα παραθυράκια έγραψαν το φαινόμενο που διαδραματίζεται στην ακολουθία του κύκλου του νερού(εξάτμιση-συμπύκνωση-βροχόπτωση-συγκέντρωση).
Στα εσωτερικά τεταρτημόρια ζωγράφισαν αναλόγως τα φαινόμενα με τη σωστή ακολουθία.
Οι καλλιτεχνικές δημιουργίες μας για τον κύκλο του νερού:
Στη συνέχεια τα παιδιά συμπλήρωσαν μια ακροστιχίδα με τις κατάλληλες λέξεις από τον κύκλο του νερού, αφού πρώτα τις ανακάλυψαν μέσω αινιγμάτων(π.χ.Πώς ονομάζεται το φαινόμενο όταν οι υδρατμοί δημιουργούν ένα σύννεφο=συμπύκνωση κ.α.). Βάψαμε την κάθε σταγόνα μ’ένα χρώμα από αυτά του ουράνιου τόξου(εισαγωγή για επόμενο μάθημα).
Συμπύκνωση
υδρατμός
νερό
νεροσταγόνα
εξάτμιση
φύσημα (άνεμου)
ομπρέλα
Η ακροστιχίδα του κύκλου του νερού και της δημιουργίας βροχής:
Πρόσφατα σχόλια