Σήμερα με τα παιδιά αναλύσαμε την έννοια και τη σημασία της λέξης αποταμίευση και αποταμιεύω.Αναφέραμε λέξεις που σχετίζονται με την αποταμίευση και πού μας χρησιμεύουν ( τράπεζα, λογαριασμός τραπέζης, κουμπαράς,πορτοφόλι). Γιατί οι άνθρωποι πρέπει ν’αποταμιεύουν και να μην ξοδεύουν αλόγιστα όλα τα χρήματά τους;Για να μπορέσουν να εκπληρώσουν ένα μεγάλο όνειρό τους π.χ σπουδές,έξοδα για τη διατήρηση της καλής υγείας τους, αγορά σπιτιού,συντήρηση γονέων,διακοπές κ.α.)
Μιλήσαμε για τα κέρματα και τα χαρτονομίσματα. Είδαμε εικονικό και πραγματικό υλικό.
Παρατηρήσαμε τα κέρματα του 1 ευρώ και των 2 ευρώ, είδαμε τις παραστάσεις που έχουν πάνω τους ( το χάρτη της Ευρώπης,αριθμούς,κουκουβάγια και την αρπαγή της Ευρώπης από το Δία) και τ’ ανάστροφα χρώματά τους.
Παρατηρήσαμε στο φως την εμφάνιση του προσώπου της Ευρώπης στο άσπρο πλαϊνό μέρος των χαρτονομισμάτων των 5,10 και 20 ευρώ καθώς και την ταινία ασφαλείας.
Διαβάσαμε το μύθο της Ευρώπης και είδαμε στο διαδίκτυο αρκετά έργα τέχνης με θέμα την αρπαγή της από το Δία.
https://blogs.sch.gr/12nipglyfad/files/2016/11/etwinning-140914094638-phpapp01.pdf Ο μύθος της αρπαγής της Ευρώπης
http://psiliammos.blogspot.gr/2013/09/40.html
http://www.kulturosupa.gr/anthrwpos-kai-koinwnia/kanavaki-mousa-arpagi-evrophs-9349/
Σαν γνήσιοι καλλιτέχνες φτιάξαμε κι εμείς τα έργα τέχνης μας με θέμα το μύθο της Ευρώπης.
Το φύλλο εργασίας είναι επεξεργασμένο από το πρωτότυπο που παρατίθεται:
Τα παιδιά της απογευματινής βάρδιας συμπλήρωσαν φύλλο εργασίας με θέμα τον κουμπαρά:
Τα φύλλα εργασίας: Το ποίημα από εδώ:
Πρόσφατα σχόλια