Τα παιδιά κατά τη διάρκεια του Σαββατοκύριακου βρήκαν φωτογραφίες από τις πόλεις της Γλυφάδας και του Ελληνικού .Συμπλήρωσαν στον τοπικό χάρτη το σπίτι τους και τη διαδρομή που κάνουν κάθε μέρα για να φτάσουν στο σχολείο μας.
Έγινε συζήτηση στην ολομέλεια της τάξης με θέματα: α) Πώς ονομάζεται η οδός που βρίσκεται το σπίτι σου; β) Δείξ’ την στο χάρτη και σημείωσε με το δάχτυλό σου τη διαδρομή από το σπίτι σου στο σχολείο.γ) Έρχεσαι με αυτοκίνητο ή με τα πόδια;δ) Είσαι μακριά από το σχολείο;στ) Ποιοι οδοί βρίσκονται πιο μακριά σε σχέση με την οδό του σχολείου μας; Ποιοι οδοί είναι πιο κοντά; ζ) Δείχνουμε στον τοπικό χάρτη και επαληθεύουμε. Είδαμε τις διευθύνσεις μας στο Google maps καθώς και το σχολείο μας.
Αξιοποιήθηκε το φωτογραφικό υλικό που έφεραν τα παιδιά καθώς τα ίδια περιέγραφαν στους υπολοίπους το περιεχόμενο των φωτογραφιών που είχαν φέρει. Στρώθηκε στη μέση της τάξης το ¨χαλί ¨ της πόλης μας και ο καθένας με τη σειρά του μας ανακοίνωνε εάν είχε επισκεφτεί κάποιο μέρος από αυτά που απεικονίζονταν.
Κάναμε το διαχωρισμό των κατοικιών σε μονοκατοικίες και πολυκατοικίες. Συζητήσαμε την ετυμολογία των αντίστοιχων σύνθετων λέξεων ( μονοκατοικία: μόνος + κατοικία, πολυκατοικία: πολύ + κατοικία).Ανακοίνωσαν τα παιδιά εάν διαμένουν σε μονοκατοικίες ή πολυκατοικίες και σε ποιο όροφο.
Διαβάσαμε και το βιβλίο ΄΄ Σπίτια σπίτια ΄΄ της Μαίρης Μιλλεούνη που μας ιστορεί την εξέλιξη των κατοικιών από τα σπήλαια μέχρι τους ουρανοξύστες.
Στο τέλος τα παιδιά δημιούργησαν σε χαρτί μέτρου με την τεχνική του κολλάζ και τη ζωγραφική με διάφορα υλικά( μαρκαδόροι, ξυλομπογιές, κιμωλίες) τη γειτονιά μας.Σε κεντρικό σημείο τοποθετήσαμε το σχολείο μας και γύρω του, τους δρόμους και τα σπίτια των παιδιών. Μάλιστα τα παιδιά πρότειναν να ζωγραφίσουν αυτοκίνητα, μηχανές, πατίνια κ.α.
Το βιβλίο ΄΄ Σπίτια σπίτια΄΄:
Επεξεργαζόμαστε τον τοπικό χάρτη και τις φωτογραφίες:
Οι δημιουργοί της ομαδικής εργασίας ΄΄ Η γειτονιά μου΄΄:
Οι τελικές εργασίες:
Πρόσφατα σχόλια