“Η Λίλη η Λεοπάρδαλη, Η Δύναμη της Διαφορετικότητας”

Στιγμιότυπο οθόνης 2025 01 14 151416

Δραστηριότητα του 3ου τμήματος, στα πλαίσια των εργαστηρίων δεξιοτήτων 

Μέσα από το παραμύθι “Η Λίλη η Λεοπάρδαλη”,ΚΛΙΚ ΕΔΩ  τα παιδιά γνώρισαν την ιστορία μιας μοναδικής λεοπάρδαλης που έμαθε να αγκαλιάζει τη διαφορετικότητά της. Συζητήσαμε για τη σημασία του να αγαπάμε τον εαυτό μας όπως είμαστε και πώς η διαφορετικότητα κάνει τον καθένα μας ξεχωριστό.

Μετά την ανάγνωση, τα παιδιά δημιούργησαν τη δική τους εκδοχή της Λίλης, ζωγραφίζοντας τη φανταστική τους λεοπάρδαλη και γράφοντας τον τίτλο του βιβλίου, όπως μπορούσαν

.Στιγμιότυπο οθόνης 2025 01 14 151416 Στιγμιότυπο οθόνης 2025 01 14 151448 Στιγμιότυπο οθόνης 2025 01 14 151522 Στιγμιότυπο οθόνης 2025 01 14 151554 Στιγμιότυπο οθόνης 2025 01 14 151642 Στιγμιότυπο οθόνης 2025 01 14 151711 Στιγμιότυπο οθόνης 2025 01 14 151733 Στιγμιότυπο οθόνης 2025 01 14 151754 Στιγμιότυπο οθόνης 2025 01 14 151822 Στιγμιότυπο οθόνης 2025 01 14 151842

Στη συνέχεια, χρησιμοποίησαν τέμπερες και πινέλα για να φτιάξουν το πορτρέτο της Λίλης, εκφράζοντας τη δική τους καλλιτεχνική ματιά μέσα από χρώματα και δημιουργικότητα.

.Στιγμιότυπο οθόνης 2025 01 14 152535 Στιγμιότυπο οθόνης 2025 01 14 152620 Στιγμιότυπο οθόνης 2025 01 14 152653 Στιγμιότυπο οθόνης 2025 01 14 152733 Στιγμιότυπο οθόνης 2025 01 14 152812 Στιγμιότυπο οθόνης 2025 01 14 152858

Στιγμιότυπο οθόνης 2025 01 15 162400 Στιγμιότυπο οθόνης 2025 01 15 162426 Στιγμιότυπο οθόνης 2025 01 15 162439 Στιγμιότυπο οθόνης 2025 01 15 162504

Στόχοι Δραστηριότητας:

  1. Ανάπτυξη Θετικών Στάσεων:
    • Να κατανοήσουν τη σημασία της αποδοχής του εαυτού τους και των άλλων.
    • Να ενισχύσουν την αυτοεκτίμησή τους, αναγνωρίζοντας τη μοναδικότητα τους.
  2. Καλλιέργεια Δημιουργικότητας:
    • Να αποτυπώσουν τη φαντασία τους μέσα από τη ζωγραφική και τη χρήση χρωμάτων.
    • Να πειραματιστούν με διαφορετικά υλικά (χαρτί, τέμπερες) για να δημιουργήσουν το δικό τους έργο τέχνης.
  3. Ενίσχυση Γλωσσικών Δεξιοτήτων:
    • Να γράψουν τον τίτλο του βιβλίου, ενισχύοντας την κατανόηση και την εξάσκηση γραφής.
  4. Εξοικείωση με την Τέχνη:
    • Να δημιουργήσουν ένα προσωπικό πορτρέτο, καλλιεργώντας την αισθητική τους αντίληψη και την προσοχή στη λεπτομέρεια.