ΤΑΞΙΔΙ ΣΤΗΝ ΤΡΟΦΟΥΠΟΛΗ

Τη Δευτέρα 18 Μαΐου μας επισκέφθηκε η ομάδα της Τροφούπολης και παρουσίασε στα παιδιά το εκπαιδευτικό της πρόγραμμα με θέμα τη διατροφή. Τα παιδιά απόλαυσαν τη θεατρική παράσταση “Ταξίδι στην Τροφούπολη” καθώς και θεατρικό και μουσικοκινητικό παιχνίδι. Έμαθαν για τη σημασία της σωστής διατροφής και της υγείας των δοντιών, καθώς και τη σχέση τους με την υγεία και την ευεξία του ανθρώπινου σώματος.

 

ΣΤΟΜΑΤΙΚΗ ΥΓΙΕΙΝΗ

   Στις 15 Μαΐου 2024 πραγματοποιήθηκε στο χώρο του σχολείου παρουσίαση  για την Στοματική Υγιεινή από κλιμάκιο της Οδοντιατρικής Σχολής Αθηνών. Η παρουσίαση περιείχε πληροφορίες για τα δόντια, τις ασθένειες των δοντιών και τους τρόπους προστασίας τους.

ΛΑΜΠΕΡΑ ΧΑΜΟΓΕΛΑ

ΔΡΑΣΕΙΣ κατά την διάρκεια του προγράμματος Αγωγής Υγείας : “Λαμπερά Χαμόγελα”, (στοματική υγιεινή), που αναλάβαμε κατά το σχολικό έτος 2020-21.

Επίσκεψη στο σχολείο μας από την νοσηλεύτρια του δημοτικού Κα Παναγιώτα Δημητρακάκη. Η νοσηλεύτρια έδειξε στα παιδιά την ανθρώπινη οδοντοστοιχία και αναφέρθηκε στους τρόπους φροντίδας των δοντιών και πρόληψης της τερηδόνας:

  • Υλικά και εργαλεία καθαρισμού δοντιών
  • Επίσκεψη στον οδοντίατρο
  • Υγιεινή διατροφή

 

IMG 20210623 103315 IMG 20210623 101609 IMG 20210623 101518 1 IMG 20210623 102902 2 IMG 20210623 103407 IMG 20210623 101553 2                  1 1 IMG 20210623 101630 1