ΤΑΞΙΔΙ ΣΤΗΝ ΤΡΟΦΟΥΠΟΛΗ
Τη Δευτέρα 18 Μαΐου μας επισκέφθηκε η ομάδα της Τροφούπολης και παρουσίασε στα παιδιά το εκπαιδευτικό της πρόγραμμα με θέμα τη διατροφή. Τα παιδιά απόλαυσαν τη θεατρική παράσταση “Ταξίδι στην Τροφούπολη” καθώς και θεατρικό και μουσικοκινητικό παιχνίδι. Έμαθαν για τη σημασία της σωστής διατροφής και της υγείας των δοντιών, καθώς και τη σχέση τους με την υγεία και την ευεξία του ανθρώπινου σώματος.








