12ο Νηπιαγωγείο Άρτας

ΑΓΓΕΛΗΣ ΑΛΕΞΑΝΔΡΟΣ aggelis.alexandros@kic.uoi.gr Mobile: 6980192212 ΤΗΛ ΝΗΠΙΑΓΩΓΕΙΟΥ 2681023066

ΦΡΟΥΤΑ ΤΟΥ ΦΘΙΝΟΠΩΡΟΥ

Οκτ 20199

Δράση από την 1η ΤΟΜΥ Άρτας με θέμα: «Φροντίζω τα δόντια μου σωστά»

Οκτ 20197

Σήμερα Δευτέρα 7 Οκτωβρίου και ώρα 11 πραγματοποιήθηκε δράση από την 1η ΤΟΜΥ Άρτας και ομιλία με θέμα:

«Φροντίζω τα δόντια μου σωστά»

Περιλαμβάνει μια σειρά επισκέψεων και παρουσίασης (Power point) για να μάθουν την σημασία και την λειτουργία των δοντιών, τις τροφές που τα καταστρέφουν, πώς να τα προστατεύσουν, την προστασία του βουρτσίσματος και να ενημερώσουν τα παιδιά πόσο σημαντική είναι η επίσκεψη στον οδοντίατρο. Ως δια δραστικό εργαλείο ανατροφοδότησης χρησιμοποιήθηκε έντυπο υλικό ζωγραφιά.

Στόχος της δράσης αυτής ήταν η πρόληψη και ορθή στοματική υγιεινή.

Στην ανωτέρω δράση αυτή συμμετείχαν  οι επαγγελματίες υγείας:

Γιαννάκου Αφροδίτη (Επισκέπτρια υγείας)

Μπαλαούρα Ελένη –Ελεάνα(Επισκέπτρια υγείας)

4 ΟΚΤΩΒΡΙΟΥ: ΠΑΓΚΟΣΜΙΑ ΗΜΕΡΑ ΖΩΩΝ

Οκτ 20194

Καλή σχολική χρονιά!!!

Σεπ 20199

Την Τετάρτη 11 Σεπτεμβρίου 2019 και ώρα 9:00 π.μ. θα γίνει ο Αγιασμός στο Νηπιαγωγείο μας.

ΚΑΛΟ ΚΑΛΟΚΑΙΡΙ!!!!!

Ιούλ 20195

 

Γιορτή Καλοκαιριού 2018-2019

 

Σκηνικό από το «Ναυτάκι»

ΕΓΓΡΑΦΕΣ 2019-2020

Μαΐ 20195

ΕΓΓΡΑΦΕΣ ΓΙΑ ΤΟ ΣΧΟΛΙΚΟ ΕΤΟΣ 2019-2020

Αγαπητοί γονείς σας ενημερώνουμε ότι οι εγγραφές στο

νηπιαγωγείο για το σχολικό έτος 2019-2020 είναι από 6-20 

Μαΐου. Εγγράφονται υποχρεωτικά μαθητές που γεννήθηκαν το 

2014-2015.

Εγγραφές στο νηπιαγωγείο μας θα γίνονται καθημερινά

Β. ΔΙΚΑΙΟΛΟΓΗΤΙΚΑ ΕΓΓΡΑΦΩΝ
Οι γονείς/κηδεμόνες υποβάλλουν στο Νηπιαγωγείο που ανήκουν:
α. Αίτηση εγγραφής – Υπεύθυνη δήλωση (επισυνάπτεται)
β. Το πιστοποιητικό γέννησης των μαθητών αναζητείται από το Νηπιαγωγείο μέσω του Πληροφοριακού
Συστήματος «myschool», σύμφωνα με την παρ. 4β, του άρθρου 6 του Π.Δ 79/2017 (ΦΕΚ 109 Α) και την υπ΄
αρ. Φ.6/498/57863/Δ1/6-4-2016 εγκύκλιο του ΥΠΠΕΘ.
«Η αναζήτηση μέσω του Πληροφοριακού Συστήματος «myschool» πραγματοποιείται από το σχολείο
εγγραφής με βάση τα παρακάτω στοιχεία: 1. επώνυμο μαθητή 2. όνομα μαθητή 3. όνομα πατέρα 4.
όνομα μητέρας 5. ημερομηνία γέννησης. Σε περίπτωση που δύο ή περισσότεροι προς εγγραφή μαθητές
στο ίδιο σχολείο έχουν και τα πέντε (5) στοιχεία ίδια, θα πραγματοποιείται ταυτοποίηση με επιπλέον
στοιχεία που θα δηλώνει ο γονέας/κηδεμόνας, όπως είναι η διεύθυνση κατοικίας. Τα παραπάνω πέντε (5)
στοιχεία τα δηλώνει ο γονέας/κηδεμόνας του μαθητή με υπεύθυνη δήλωσή του. Σε περίπτωση που
προκύπτει για οποιονδήποτε λόγο αλλαγή στα στοιχεία του μαθητή, πριν ή και μετά την εγγραφή του σε
σχολική μονάδα της χώρας, ο γονέας/κηδεμόνας θα πρέπει να ενημερώνει ως προς την αλλαγή αυτή τον
οικείο Δήμο στον οποίο είναι εγγεγραμμένος ο μαθητής. Ο Δήμος ολοκληρώνει την επικαιροποίηση των εν
λόγω στοιχείων στο ΟΠΣΕΔ και στη συνέχεια ο γονέας/κηδεμόνας οφείλει να ενημερώσει τον Διευθυντή
της σχολικής μονάδας σχετικά με τις αλλαγές που πραγματοποιήθηκαν, ώστε ο Διευθυντής να αντλήσει τα
καινούρια στοιχεία από το Πληροφοριακό Σύστημα «myschool».
γ. Αποδεικτικό στοιχείο, όπως προβλέπεται από την παρ. 4, του άρ. 6 του Π.Δ 79/2017 (ΦΕΚ 109Α) όπως
τροποποιήθηκε με το άρθρο 23 του ν. 4559 (ΦΕΚ 142Α/2018) και από το άρθρο 74 του ν. 4589 (ΦΕΚ
13Α/2019), από το οποίο, διαπιστώνεται η διεύθυνση κατοικίας του μαθητή.
Συνιστάται οι Προϊστάμενοι/-νες και οι Δ/ντές/-ντριες των Νηπιαγωγείων, όπως ελέγχουν με ιδιαίτερη
προσοχή το εν λόγω αποδεικτικό στοιχείο, προκειμένου οι αιτήσεις εγγραφής να υποβάλλονται
αποκλειστικά και μόνο στο νηπιαγωγείο που ανήκουν οι μαθητές σύμφωνα με τα όρια της σχολικής
περιφέρειας παρ. 4, του άρ. 6 του Π.Δ 79/2017 (ΦΕΚ 109Α) όπως τροποποιήθηκε με το άρθρο 23 του ν.
4559/2018 (ΦΕΚ 142Α) και από το άρθρο 74 του ν. 4589/2019 (ΦΕΚ 13Α).
4
δ. Υπεύθυνη δήλωση του γονέα/κηδεμόνα ότι αναλαμβάνει την ευθύνη για την ασφαλή προσέλευση και
αποχώρηση του νηπίου (συμπεριλαμβάνεται στο έντυπο της αίτησης-υπεύθυνης δήλωσης).
ε. Επίδειξη του βιβλιαρίου υγείας του μαθητή, ή προσκόμιση άλλου στοιχείου, στο οποίο φαίνεται ότι
έγιναν τα προβλεπόμενα εμβόλια (παρ. 4, του άρ. 6 του Π.Δ 79/2017 (ΦΕΚ 109Α), όπως τροποποιήθηκε με
το άρθρο 23 του ν. 4559/2018 (ΦΕΚ 142Α) και από το άρθρο 74 του ν. 4589/2019 (ΦΕΚ 13Α)).
στ. Το Ατομικό Δελτίο Υγείας Μαθητή, σύμφωνα με τη με αρ. πρωτ. Φ.6/1094/80261/Δ1/20-5-2015
εγκύκλιο (Α.Δ.Υ.Μ.)
Στην περίπτωση των μαθητών/-τριών με αναπηρία και ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες οι γονείς/κηδεμόνες
συνυποβάλλουν γνωμάτευση από Κ.Ε.Σ.Υ. ή δημόσιο ιατροπαιδαγωγικό κέντρο ή άλλη αρμόδια δημόσια
υπηρεσία. Επισημαίνεται ότι η γνωμάτευση αυτή δεν αποτελεί προϋπόθεση εγγραφής του
μαθητή/τριας στο νηπιαγωγείο, διευκολύνει όμως την οργάνωση για υποστήριξη μαθητών με ΕΕΑ.

ε. Επίδειξη του βιβλιαρίου υγείας του μαθητή, ή προσκόμιση άλλου στοιχείου, στο οποίο φαίνεται ότι
έγιναν τα προβλεπόμενα εμβόλια (παρ. 4, του άρ. 6 του Π.Δ 79/2017 (ΦΕΚ 109Α), όπως τροποποιήθηκε με
το άρθρο 23 του ν. 4559/2018 (ΦΕΚ 142Α) και από το άρθρο 74 του ν. 4589/2019 (ΦΕΚ 13Α)).
στ. Το Ατομικό Δελτίο Υγείας Μαθητή, σύμφωνα με τη με αρ. πρωτ. Φ.6/1094/80261/Δ1/20-5-2015
εγκύκλιο (Α.Δ.Υ.Μ.)
Στην περίπτωση των μαθητών/-τριών με αναπηρία και ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες οι γονείς/κηδεμόνες
συνυποβάλλουν γνωμάτευση από Κ.Ε.Σ.Υ. ή δημόσιο ιατροπαιδαγωγικό κέντρο ή άλλη αρμόδια δημόσια
υπηρεσία. Επισημαίνεται ότι η γνωμάτευση αυτή δεν αποτελεί προϋπόθεση εγγραφής του
μαθητή/τριας στο νηπιαγωγείο, διευκολύνει όμως την οργάνωση για υποστήριξη μαθητών με ΕΕΑ.

Δράση παρουσίασης με θέμα «Ατομική Υγιεινή» από την 1η ΤΟΜΥ Άρτας

Φεβ 201913

Σήμερα 13/2/2019 μα επισκέφθηκε ομάδα από την 1η ΤΟΜΥ Άρτας και παρουσίασε στα παιδιά του Νηπιαγωγείου μας δράση για την Ατομική Υγιεινή και συγκεκριμένα από τους:

Χαραλάμπη Μιχαήλ – Παιδίατρο

Μπαλαούρα Ελένη-Ελεανα-Επισκέπτρια υγείας

Γιαννάκου Αφροδίτη- Επισκέπτρια Υγείας

ΚΑΛΑ ΧΡΙΣΤΟΥΓΕΝΝΑ-ΚΑΛΗ ΧΡΟΝΙΑ 2019

Δεκ 201812

ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΗ ΡΟΜΠΟΤΙΚΗ ΣΤΟ 12ο ΝΗΠΙΑΓΩΓΕΙΟ ΑΡΤΑΣ

Νοέ 201814

ΞΕΚΙΝΑΜΕ!!!!!

Στο πλαίσιο της εφαρμογής νέων καινοτομιών στην εκπαίδευση θα πραγματοποιήσουμε στο νηπιαγωγείο μας, δραστηριότητες Εκπαιδευτικής Ρομποτικής κατάλληλες για παιδιά προσχολικής ηλικίας. Με την εκπαιδευτική Ρομποτική τα νήπια θα ενταχθούν στη διδασκαλία του προγραμματισμού και της τεχνολογίας μέσω της επαφής με τα Lego και τα έξυπνα Ρομπότ, θα καλλιεργήσουν δεξιότητες σχεδιασμού  και ολοκλήρωσης ενός έργου, καθώς και βασικές ικανότητες  επίλυσης προβλημάτων.

Υπεύθυνος των δραστηριοτήτων Ρομποτικής είναι ο νηπιαγωγός κ. Αγγέλης Αλέξανδρος με αναγνωρισμένη πιστοποίηση ως Εκπαιδευτής Ρομποτικής από τον Φορέα Τμήματος Μηχανικών Αυτοματισμού Τ.Ε. Ρομποτικής του ΑΤΕΙ Θεσσαλονίκης  με εξαρτήματα της Lego σε λογισμικά για την προσχολική ηλικία με το Bee Bot, WeDo 2.0 της LEGO Education, Nxt, Ev3 για μεγαλύτερες ηλικίες. 

Τα παιδιά όταν σχεδιάζουν, κατασκευάζουν και προγραμματίζουν ρομπότ έχουν την ευκαιρία να μάθουν παίζοντας και να αναπτύξουν δεξιότητες.

Η ρομποτική αφενός, είναι μία διασκεδαστική και ενδιαφέρουσα δραστηριότητα που δίνει τη δυνατότητα στο μαθητή να εμπλακεί με τη δράση, αφετέρου μπορεί να χρησιμοποιηθεί σε όλες τις βαθμίδες εκπαίδευσης για τη διδασκαλία διαφόρων εννοιών, κυρίως, από τις Φυσικές Επιστήμες και άλλα γνωστικά αντικείμενα.

Tο όραμα της ρομποτικής είναι όλοι οι μαθητές να αναπτύξουν αυτές τις δεξιότητες, οι οποίες στα πλαίσια της παγκοσμιοποίησης αποτελούν επιτακτική ανάγκη για την προετοιμασία πολιτών του κόσμου που θα μπορούν να συνεισφέρουν θετικά σε παγκόσμια κλίμακα.

Ο προγραμματισμός  ρομποτικών  κατασκευών δημιουργεί  ένα  εντελώς  νέο  περιβάλλον  εργασίας  για  τους  μαθητές  με  τα  εξής χαρακτηριστικά:

  • Υποστηρίζει τη διερευνητική μάθηση και ενισχύει τη διερευνητική στάση των μαθητών.
  • Δίνει κίνητρα στους μαθητές να μελετήσουν την επιστήμη και την τεχνολογία.
  • Υποστηρίζει μεταγνωστικές  διεργασίες  μάθησης,  δεδομένου  ότι  η  προγραμματιστική δραστηριότητα  οδηγεί  στη  συγκρότηση,  την  ανάλυση  και  την  εξωτερίκευση νοητικών  διεργασιών. Αυτή η προσπάθεια  έχει μεταγνωστικό  χαρακτήρα αφού μας αναγκάζει να σκεφτόμαστε πάνω στον τρόπο που σκεφτόμαστε και ενεργούμε.
  • Καλλιεργείται η επικοινωνία και η λεκτική έκφραση ιδεών μέσα από τη λειτουργία της ομάδας όταν οι μαθητές αναγκάζονται να εξηγήσουν ιδέες και σκέψεις τους.  

  • Υποστηρίζει τη βιωματική μάθηση.

  • Ως  παιδαγωγική προσέγγιση  εγγράφεται  στο  πλαίσιο  του κλασικού  εποικοδομιτισμού (constructivism)  (Piaget, 1972)και  ειδικότερα του κατασκευαστικού εποικοδομισμού(constructionism) (Papert, 1993).

Δεν μπορούμε να επιλέξουμε εμείς τους φίλους των παιδιών μας, αλλά μπορούμε να τους βοηθήσουμε να βρουν τους σωστούς

Οκτ 201830

Οι άνθρωποι είναι κοινωνικά όντα και τα παιδιά γεννιούνται με την ικανότητα να κάνουν φίλους. Μάλιστα, μπορούν να δημιουργήσουν σταθερές φιλίες από την ηλικία ακόμη και των 4 ετών!

Εμείς, ως γονείς, δεν μπορούμε να επιβάλλουμε στο παιδί μας με ποιον θα κάνει παρέα, με άλλα λόγια να διαλέξουμε τους φίλους του, αλλά μπορούμε να του δείξουμε πώς να το κάνει – και κυρίως να του δείξουμε πώς να είναι το ίδιο ένας σωστός φίλος.

Με ευγενικό τρόπο εξηγήστε στα παιδιά σας πώς συμπεριφέρονται οι καλοί φίλοι μεταξύ τους, ενθαρρύνετέ τα να μην «ξεχωρίζουν» και να μην κρίνουν κανένα παιδάκι, αλλά και τι πρέπει να κάνουν όταν δέχονται πιέσεις από συνομηλίκους τους. Φυσικά, το παιδί δεν θα υιοθετήσει καμία από τις παραινέσεις αν εσείς οι ίδιοι δεν ακολουθείτε όσα «διδάσκετε». Γι’ αυτό γίνετε εσείς το μοντέλο που θέλετε το παιδί σας να έχει ως πρότυπο συμπεριφοράς και ξεκινήστε από νωρίς την… «καθοδήγηση».

Βοηθήστε με τα πειράγματα και κοροϊδίες

Συχνά τα πειράγματα και τα κοροϊδευτικά σχόλια αποτελούν μέρος του παιχνιδιού για τα παιδιά, όμως όσο αυτά μεγαλώνουν και οδεύουν προς την εφηβεία, μπορεί να τους δημιουργήσουν προβλήματα και να πληγώσουν την αυτοεκτίμησή τους. Το πείραγμα μπορεί εύκολα να ξεπεράσει τα όρια και να γίνει βία. Σκοπός σας είναι, λοιπόν, να δώσετε στο παιδί να καταλάβει με ποιον τρόπο οι λέξεις ή οι πράξεις του μπορεί να ενοχλήσουν τους άλλους, και να συνειδητοποιήσει ότι κανείς δεν επιτρέπεται να μιλά ή να συμπεριφέρεται βίαια στους άλλους. Διαβάστε τι να κάνετε αν υποψιάζεστε ότι το παιδί σας είναι θύμα bullying ή ασκεί βία σε κάποιο άλλο παιδί.

Οργανώστε play dates

Καλέστε στο σπίτι φίλους από τη γειτονιά ή το σχολείο και σκεφτείτε μερικά παιχνίδια για να παίξουν τα παιδιά. Αν τα παιδιά σας είναι μεγαλύτερης ηλικίας, τότε είναι πολύ πιθανό και εκείνα να θέλουν οι φίλοι τους να έρθουν στο σπίτι. Με αυτόν τον τρόπο, βέβαια, έχετε και μια καλύτερη εικόνα των ατόμων με τα οποία συναναστρέφονται τα παιδιά σας.

Εξασκείστε το παιχνίδι ρόλων

Παίξτε με το παιδί στο σπίτι. Έτσι θα πάρετε μία αίσθηση για το αν και το πού δυσκολεύεται το παιδί στις φιλίες του. Επίσης θα το βοηθήσετε να «ανοιχτεί» και θα αντιληφθείτε αν υπάρχει κάποιο πρόβλημα με την κοινωνικοποίησή του.

Λύστε μαζί τις παρεξηγήσεις

Οι παρεξηγήσεις είναι ένα σύνηθες φαινόμενο στις παιδικές φιλίες. Συχνά, τα παιδιά χρειάζονται χρόνο και βοήθεια για να καταλάβουν συμπεριφορές άλλων παιδιών ή δυσάρεστες καταστάσεις. Εσείς προσπαθήστε να περιορίσετε τον θυμό και την οργή που, ίσως, νιώθει το παιδί σας, εξηγώντας του ότι πρέπει να ακούμε και την άποψη του άλλου, να δίνουμε χρόνο στους ανθρώπους, επειδή δεν ξέρουμε αν έχουν προβλήματα και να συμπεριφερόμαστε όπως θέλουμε να μας συμπεριφέρονται σε κάθε κατάσταση.

Συντονιστείτε με το στιλ του παιδιού σας

Το να βοηθάτε το παιδί να εμπλακεί και να το πιέζετε είναι δύο διαφορετικά πράγματα. Αν εσείς, για παράδειγμα, είστε πολύ κοινωνικοί, δεν είναι απαραίτητο να είναι και το παιδί σας έτσι. Μην προσπαθήσετε να καθορίσετε τον τρόπο με το οποίο το παιδί σας προσεγγίζει νέους φίλους. Αν ενθουσιάζεται όταν βρίσκεται ανάμεσα σε πολλά παιδιά, αφήστε το. Αν  προτιμά να παίζει με ένα ή δύο παιδιά, μην το πιέζετε να κάνει περισσότερους φίλους…

Τα παιδιά θα μαθαίνουν πάντοτε από τους γονείς τους. Αν σας παρατηρούν να περιτριγυρίζεστε από ανθρώπους χαμογελαστούς, που σας σέβονται και σας αγαπούν και αντιλαμβάνονται ότι και εσείς «δίνετε» στους άλλους του ίδιο, τότε το πιθανότερο είναι να επενδύσουν και εκείνα σε παρόμοιες σχέσεις στη ζωή τους.

Τι μπορείτε ακόμη να κάνετε για να βοηθήσετε τα παιδιά με τις φιλίες τους

  • Αναδείξτε τα «δυνατά σημεία» των παιδιών σας και ψάξτε για τα παιδιά εκείνα που έχουν παρόμοια χαρακτηριστικά.
  • Γράψτε το παιδί σας σε δραστηριότητες που του αρέσουν, έτσι ώστε να συναντήσει παιδιά με ίδια ενδιαφέροντα.
  • Φτιάξτε μία λίστα με αστεία ή απλά παιχνίδια που το παιδί σας μπορεί να παίζει στο σχολείο ή στην παιδική χαρά.
  • Συζητήστε με τους δασκάλους του για το τι συμβαίνει στο σχολείο. Πώς προσεγγίζουν τα παιδιά το ένα το άλλο και τι κάνουν οι δάσκαλοι για τις φιλικές σχέσεις των παιδιών;
« Παλιότερα άρθρα

Πρόσφατα άρθρα

Πρόσφατα σχόλια

    Ομάδες

    ΓΝΩΡΙΣΤΕ ΤΗΝ ΠΟΛΗ ΜΑΣ ΜΕ ΤΑ ΑΡΧΑΙΑ ΒΥΖΑΝΤΙΝΑ ΜΝΗΜΕΙΑ_ΤΟ ΓΕΦΥΡΙ ΤΗΣ ΑΡΤΑΣ ΣΗΜΑ ΚΑΤΑΤΕΘΕΝ

    ΕΦΗΜΕΡΙΔΕΣ

    ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ ΑΠΟ ΕΦΗΜΕΡΙΔΕΣ ΠΟΙΟΣ ΔΕΝ ΘΑ ΗΘΕΛΕ

    ΓΙΑ ΝΑ ΚΑΝΕΤΕ ΚΑΠΟΙΟ ΓΛΥΚΟ ΧΡΕΙΑΖΕΤΕ ΚΑΙ ΜΙΑ ΚΑΛΗ ΣΥΝΤΑΓΗ ΔΕΙΤΕ!!

    Translate

    Η ώρα είναι:

    Νοέμβριος 2019
    Δ Τ Τ Π Π Σ Κ
    « Οκτ    
     123
    45678910
    11121314151617
    18192021222324
    252627282930  

    Γεωγραφική θέση


    Προβολή 12o 2/θ Ολοήμερο Νηπιαγωγείο Άρτας σε χάρτη μεγαλύτερου μεγέθους

    Σκακιστική άσκηση

    Προσθέστε την δική σας παρουσίαση

    Made with Padlet


    Top
     
    Μετάβαση σε γραμμή εργαλείων