Κατά τη διδασκαλία της αγγλικής γλώσσας και αφού η εκπαιδευτικός κα Ματίνα μέσα από ευφάνταστα και δημιουργικά παιχνίδια στα αγγλικά επεξεργάστηκε πρώτα μαζί με τα παιδιά το θέμα “αγάπη” στη συνέχεια όλοι μαζί συνεργάστηκαν για τη δημιουργία μιας ομαδικής εργασίας. Τα παιδιά έκοψαν με τα ψαλιδάκια τους χρωματιστά χαρτάκια για να γεμίσουν την καρδιά που αντιπροσωπεύει όλη την ομάδα! Ένα κολάζ γεμάτο αγάπη!!!
Ο Βοριάς και ο Ήλιος… τί να σκέφτονται άραγε;
Το 3ο εργαστήρι δεξιοτήτων με θέμα: “ταξίδι στη μυθολογία” ξεκίνησε! Η απογείωση έγινε με τον μύθο του Αισώπου” Ο Βοριάς και ο ήλιος”. Διαβάσαμε τον μύθο, τον επεξεργαστήκαμε, τον παρακολουθήσαμε οπτικοποιημένο σε βίντεο
https://www.youtube.com/watch?v=d66Bk9512wQ και στη συνέχεια, με ομαδοσυνεργατική μέθοδο, τα παιδιά τον τροποποίησην αλλάζοντας το τέλος του και δίνοντάς του την τροπή που εκείνα ήθελαν!
Πρόσκληση σε βιωματικό εργααστήρι
Σας προσκαλούμε στο Βιωματικό Εργαστήρι που θα πραγματοποιηθεί στο 12ο Νηπιαγωγείο Αγίων Αναργύρων, Άρτης & Κων/λεως, με θέμα:
“ Σχέσεις σεβασμού και εμπιστοσύνης στο σύστημα σχολείο – οικογένειας”
Ιωάννα Πρεκετέ- Κοινωνική Λειτουργός Δήμου Αγίων Αναργύρων Καματερού
Τετάρτη 14 Φεβρουαρίου 2024 και ώρα 17:00
Πραγματοποίηση 3ης άσκησης σεισμού!
Σήμερα πραγματοποιήσαμε την τρίτη άσκηση σεισμού στην τάξη μας. Τα παιδιά με υπευθυνότητα, συνεργάστηκαν μεταξύ τους, ακολούθησαν τις οδηγίες και προστάτεψαν τους εαυτούς τους , καλύπτοντας το σώμα και κυρίως το κεφάλι τους κάτω από τα τραπέζια. Στη συνέχεια, με την οδηγία των εκπ/κών, βγήκαν με ησυχία και έκαναν τρενάκι μπροστά από την πόρτα. Η προσπάθειά τους επιβραβεύτηκε από το αντίστοιχο βραβείο!
πηγή: https://blogs.sch.gr/1nipner/2015/11/14/%CF%80%CF%81%CE%BF%CF%83%CF%84%CE%B1%CF%83%CE%AF%CE%B1-%CE%B1%CF%80%CF%8C-%CF%83%CE%B5%CE%B9%CF%83%CE%BC%CF%8C/
Δανειστική βιβλιοθήκη!
Δευτέρα σήμερα και όπως έχουμε συμφωνήσει στα πλαίσια της δανειστικής βιβλιοθήκης γονείς – παιδιά και εκπαιδευτικοί, είναι ημέρα επιστροφής των βιβλίων που οι μαθήτριες/ές μας δανείζονται από το Νηπιαγωγείο μετά από δική τους επιλογή. Έχοντας διαβάσει την ιστορία και συμπληρώσει το σχετικό φύλλο εργασίας, συζητάμε για αυτή στην ολομέλεια, θέτοντας ερωτήσεις που βοηθούν τα παιδιά να ανακαλέσουν στη μνήμη τους όσα διάβασαν και τους έκαναν εντύπωση (ενδεικτικές ερωτήσεις για παράδειγμα: Ποιός/α ήταν ο ήρωας της ιστορίας; Τι πρόβλημα αντιμετώπισε; Τον βοήθησε κάποια/ος να ξεπεράσει τις δυσκολίες που αντιμετώπισε;) καλλιεργώντας κάθε φορά δεξιότητες γλώσσας, μαθηματικών, κ.α αλλά και στάσεις ζωής όπως είναι η ενσυναίσθηση, καλώντας τις μαθήτριες/ές να βάλουν τον εαυτό τους στη θέση του ήρωα για να σκεφτούν πως θα έπρατταν τα ίδια σε ανάλογη κατάσταση.
Προληπτικός οδοντιατρικός έλεγχος
Σήμερα στην τάξη μας υποδεχτήκαμε την παιδοδοντίατρο από την κινητή μονάδα του “ΧΑΜΌΓΕΛΟΥ ΤΟΥ ΠΑΙΔΙΟΥ” (https://www.hamogelo.gr/gr/el/paidia-me-provlimata-igeias:prolptiki-iatriki/) που με άμεσο, απλό και κατανοητό τρόπο μίλησε στα παιδιά για τη στοματική υγιεινή και τη σημασία της πρόληψης μέσω της σωστής φροντίδας των δοντιών.










