Πασχαλινό εργαστήρι

Σε συνεργασία με τα παιδιά και τις εκπ/κούς του συστεγαζόμενου 8ου Νηπιαγωγείου πραγματοποιήθηκαν οι εξής δράσεις:

1. Tα παιδιά, με τη βοήθεια του Μάξιμου και της Σοφίας από τη διπλανή τάξη, παρουσίασαν στους συμμαθητές τους ό,τι έμαθαν τις προηγούμενες ημέρες σχετικά με το έθιμο με τα λαζαράκια.

Στη συνέχεια  όλοι μαζί τραγουδήσαμε τα κάλαντα του Λαζάρου

Ακολούθησε εργαστήρι στο οποίο τα παιδιά ζύμωσαν τα λαζαράκια τους!λαζαράκια

 1714123713276

1714123691452

1714123042838

Ακολούθησε κυνήγι κρυμμένων αβγών με πρωτοβουλία των φίλων του 8ου Νηπιαγωγείου!

1714123621671 1714123646952

H εφημερίδα μας!!!

Με μεγάλο ενθουσιασμό η εφημερίδα που ετοιμάσαμε μαζί με τα παιδιά περίμενε στο περίπτερό μας  για να διανεμηθεί στους γονείς!!!  Αντίτιμο ήταν ένα μυστικό μήνυμα αγάπης που οι γονείς έγραψαν μαζί με τα παιδιά και το έδωσαν στον περιπτερά, προκειμένου να τους προμηθεύσει την εφημερίδα!!! Συγχαρητήρια στους μικρούς μας δημοσιογράφους!

171404503703817140650282991714065009171

Για να διαβάσετε την εφημερίδα σε ηλεκτρονική μορφή, πατήστε πάνω στον σύνδεσμο.

Η εφημερίδα μας.

Πρόγραμμα με ομάδα θεατρικού παιχνιδιού”πράματα και θάματα”

Σήμερα τα παιδιά συμμετείχαν μαζί με τα παιδιά του συστεγαζόμενου 8ου Νηπ/γείου στο πρόγραμμα “Πασχαλινές παιχνιδοδημιουργίες” μέσα από το οποίο έμαθαν έθιμα της ΛαμπρήςIMG 20240425 104607

έπαιξαν

1714064348966

και έφτιαξαν λαμπάδες!

17140326824371714033974611 2

Γενέθλια στην τάξη!

Τα γενέθλια των παιδιών αποτελούν πάντα μια καλή αφορμή για αλληλεπίδραση και ενίσχυση των φιλικών μεταξύ τους σχέσεων!  Ανταλλάσσουν ευχές, ζωγραφίζουν για τους εορτάζοντες γράφουν ευχές γι’ αυτούς, τραγουδάνε και χορεύουν!

Σήμερα αφορμή στάθηκαν τα γενέθλια της Δανάης και της Ασημίνας. Τα παιδιά πρότειναν να φέρουμε μια τούρτα. … βάλανε λοιπόν τη φαντασία τους να δουλέψει και με τη βοήθεια μας  ετοίμασαν μια τούρτα από σοκοφρετάκια-κέρασμα που είχε φέρει η Δανάη για την ομάδα. Μέτρησαν τα κεράκια που ήταν…. καλαμάκια,.

geneulia

είπαν το τραγούδι στα ελληνικά και στα αγγλικά

ζωγράφισαν

1713942470853 

τραγούδησαν και χόρεψαν!

Χρόνια πολλά!

Πασχαλινές δημιουργίες!

Πλησιάζουμε προς την Ανάσταση και με τα παιδιά συζητήσαμε την ιστορία του Πάσχα με αφορμή το βίντεο της εκπ/κου Τ.Μανεση:

https://www.youtube.com/watch?v=RyQX85m3G2M&t=27s  

Επικεντρωθηκαμε στις έννοιες της αγάπης, της συγχώρεσης, της αλληλοβοήθειας, του σεβασμού προς τους άλλους και τη σημασία αυτών των αρετών για την αρμονική και ευτυχισμένη συνύπαρξη όλων των ανθρώπων!

Τα παιδιά δούλεψαν σε ομάδες για να “σπάσουν” τους κώδικες (κάθε ένας από τους οποίους αντιστοιχούσε σε έναν ήχο- γράμμα της αλφαβήτου που τα παιδιά έβλεπαν) ώστε  να διαβάσουν με τη βοήθεια των συμμαθητών και εκπαιδευτικών και να ανακαλύψουν τα κρυμμένα μηνύματα του πίνακα!

1713855767654   1713855834764

Και…τα κατάφεραν! Το κρυπτογραφημένο μήνυμα ήταν: καλή Λαμπρή!

Και βέβαια ακολουθησαν κατασκευές!

1713847888602

αλλά και προσέγγιση της Αναστασης μέσα από την Τέχνη!

Παρακολουθήσαμε το παρακάτω βίντεο και σχολιάσαμε όσα είδαμε

https://www.youtube.com/watch?v=OQnpsJ5n92U&t=136s

Στη συνέχεια,με αφορμή το βίντεο, τα παιδιά ζωγράφισαν τα δικά τους έργα Τέχνης με θέμα “η Ανάσταση.”

171386115384717138611020051713861125683

17138630955011713864638757

Έβαψαν αυγά

1713937577777

Καλή Ανάσταση σε όλους!

Ανακοίνωση για συνάντηση γονέων με τη σχολική ψυχολόγο του σχολείου την Τετάρτη 17/4/24

Αγαπητοί γονείς

ακολουθεί ανακοίνωση για συνάντηση με τη σχολική ψυχολόγο του Νηπ/γείου κα Κλείδωνα Μαρία

anakoinvsh

Συνεργασία του Νηπιαγωγείου μας με άλλα Νηπιαγωγεία της χώρας στα πλαίσια του e- twinning σε εθνικό επίπεδο.

Αγαπητοί γονείς

τον Φεβρουάριο το Νηπιαγωγείο μας πραγματοποίησε συνεργατική δράση (σε εθνικό επίπεδο) με άλλα Νηπιαγωγεία, με τίτλο ”συνεργατικό παραμύθι” στα πλαίσια του προγράμματος E-TWINNING. για το οποίο επισυνάπτουμε το λινκ του Κώδικα δεοντολογίας eTwinning
https://school-education.ec.europa.eu/en/etwinning_code_of_conduct

Το παραμύθι μας ξεκινά από εκεί που το άφησε το 16ο Νηπ/γείο Χαλανδρίου. Πατώντας επάνω στη μπλε υπογράμμιση μπορείτε να δείτε το παραμύθι σε μορφή pdf

παραμύθι σε συνέχεια  

ή   σε μορφή βίντεο

https://drive.google.com/file/d/1Pi-j7YNOyIxGq3hynTsQVHoxLaW0BXA5/view?usp=sharing

Την Παρασκευή 12/4/24 στις 09.00 π.μ το Νηπιαγωγείο μας πρόκειται να συνδεθεί διαδικτυακά με τα σχολεία που συνεργαστήκαμε  για να παρουσιαστούν όλα τα παραμύθια. Για τον λόγο αυτό χρειαζόμαστε τη συναίνεσή σας. Παρακαλούμε να συμπληρώσετε την υπεύθυνη δήλωση και να την επιστρέψετε στο σχολείο το αργότερο ως την Τετάρτη.

Υπεύθυνη Δήλωση

 

Ευχαριστούμε για τη συνεργασία!

4 Απριλίου Παγκόσμια ημέρα φιλοζωίας.

Με αφορμή την παγκόσμια ημέρα φιλοζωίας το σχέδιο διδασκαλίας μας επικεντρώθηκε στα αδέσποτα ζωάκια. Παρακολουθήσαμε βίντεο https://www.youtube.com/watch?v=n5ffEULd2Zw, https://www.youtube.com/watch?v=GCGff81ywNw  , για τα αδέσποτα και το παραμύθι με τίτλο ο Ξουτ που σταθηκαν αφορμή να θέσουμε ερωτήσεις στα παιδιά ώστε να προβληματιστούν και να σκεφτούν κριτικά ως προς το πώς και το γιατί κάποια ζωάκια γίνονται αδέσποτα, ποιά είναι η ευθύνη των ανθρώπων σε αυτό, ποιές οι επιπτώσεις στη ζωή των αδέσποτων κ.α

https://www.youtube.com/watch?v=1l9pagFPl2k

εικόνα

 

Στη συνέχεια τα παιδιά δούλεψαν σε ομάδες συζητώντας πως μπορεί τα αισθάνεται ένα αδέσποτο ζωάκι και με ποιον τρόπο θα μπορούσαμε να το βοηθήσουμε.

1712074297736

Προσπάθησαν να μπουν στη θέση των αδέσποτων και αποτύπωσαν τα συναισθήματά τους σε ζωγραφιές

 

1712214467424 1εργασίεςκρυώνω

Τέλος, συζητήσαμε ένα σενάριο με τα παιδιά σύμφωνα με το οποίο έπρεπε να προβληματιστούν, να σκεφτούν και να αποφασίσουν με ποιο τρόπο θα μπορούσαν να βοηθήσουν ή τι θα έκαναν αν έβλεπαν μπροστά τους ένα αδέσποτο ζώο. Με τη βοήθεια των νηπιαγωγών, οι απόψεις τους καταγράφηκαν σε χαρτί και τοποθετήθηκαν γύρω από το λουτρινο σκυλάκι σε ρόλο αδέσποτου που έφερε στο σχολείο η Αλεξάνδρα και μας βοήθησε να επεκτείνουμε τη δραστηριότητα με παιχνίδια ρόλων.

 

IMG 3f9a4b702d9cb487c2529d8c32e7d3ee V 1τι σκέφτομαι όταν βλέπω ένα αδέσποτο τελικήδράση

 

Ευχαριστούμε πολύ όλους τους γονείς που βοήθησαν τις δράσεις μας φέρνοντας μαζί με τα παιδιά τους πληροφορίες, λούτρινα ζωάκια αλλά και μία ωραία έκπληξη!

…το αληθινό ψαράκι της Αναστασίας που ξετρέλανε μικρούς και μεγάλους!

ari

 

Φρούτα και διατροφή στα αγγλικά!

Αυτή την περίοδο τα παιδιά με την εκπαιδευτικό των αγγλικών, κα Ματίνα μαθαίνουν λεξιλόγιο  για τη διατροφή με παιγνιώδη και πολύ ευχάριστο τρόπο, μετρώντας φρούτα και λαχανικά!

 

1712131160212  1712132520948

 

Και βέβαια μάθανε τραγούδι!

https://www.youtube.com/watch?v=yd4VLlVlWUU&t=4s