Επιστροφή σε Εκδρομές

Εκδρομές παλιότερων ετών

Εκδρομές που κάναμε με το σχολείο μας κατά το σχολικό έτος 2018-2019 ή και σε παλιότερα σχολικά έτη

4η Πανελλήνια Ημέρα Σχολικού Αθλητισμού

Με αφορμή την 4η Πανελλήνια Ημέρα Σχολικού Αθλητισμού 2017-18 επισκεφθήκαμε τις εγκαταστάσεις του Αθλητικού Συλλόγου “Αχαϊκός” στην Περιβόλα. Εκεί, ο γυμναστής του σχολείου μας, κύριος Διονύσης Μαυρομμάτης, έδωσε το σύνθημα και ξεκίνησαν διάφορες αθλητικές δραστηριότητες. Παίξαμε με μπαλόνια, με μπάλες, παίξαμε πετοσφαίριση, ποδόσφαιρο και άλλα ομαδικά παιχνίδια. Το φετινό σύνθημα “Αθλούμαι – Χαρά-Ζω το μέλλον” έγινε …

Αρχαιολογικό Μουσείο Πατρών

Στο Αρχαιολογικό Μουσείο της πόλης μας…Ταξίδι των μαθητών στο παρελθόν…

Εκδρομή στο χιονοδρομικό κέντρο Καλαβρύτων!

Την Παρασκευή, 22 Φεβρουαρίου 2019 το σχολείο μας πραγματοποίησε εκδρομή στο Χιονοδρομικό Κέντρο Καλαβρύτων όπου οι μικροί μαθητές ευχαριστήθηκαν παιχνίδι με το χιόνι με σύμμαχο φυσικά τον ηλιόλουστο καιρό!

Εκπαιδευτική επίσκεψη στο Ελληνικό Ανοικτό Πανεπιστήμιο για την παρακολούθηση του “Patras Science Festival”

Την Τετάρτη 8 Μαΐου 2019, είχαμε την ευκαιρία να επισκεφθούμε με τους μαθητές όλων των τάξεων του σχολείου μας τον χώρο του Ελληνικού Ανοικτού Πανεπιστημίου και να παρακολουθήσουμε την πολύ ενδιαφέρουσα διοργάνωση του “Patras Science Festival”!!! Πρόκειται για μια μεγάλη γιορτή, ένα πολυπολιτισμικό γεγονός που κάνει την επιστήμη διαδραστική, προσβάσιμη και διασκεδαστική! Κατά τη διάρκεια του Patras …

Επίσκεψη στη Χριστιανική Εστία Πατρών

Την Τετάρτη, 5 Δεκεμβρίου 2018 επισκεφθήκαμε με τους μαθητές των Γ’ και Ε΄ Τάξεων του σχολείου μας τη Χριστιανική Εστία Πατρών για να παρακολουθήσουμε τη χριστουγεννιάτικη εκδήλωση που περιελάμβανε τραγούδια, προβολή, παιχνίδια με σκοπό οι μαθητές να προσεγγίσουν βιωματικά το μήνυμα της εορτής των Χριστουγέννων μέσα από τα δώρα που μας έφερε ο νεογέννητος Κύριός …

Επίσκεψη στη Χριστιανική Εστία Πατρών (Α-Β-Γ-Δ τάξεις)

Από την επίσκεψή μας (Α’ Β’ Γ’ Δ’ τάξεις) στη Χριστιανική Εστία για να παρακολουθήσουμε τη γιορτή των Χριστουγέννων. Είπαμε τα κάλαντα, μάθαμε ιστορίες, ξεφυλλίσαμε βιβλία, κεραστήκαμε και παίξαμε! Καλά Χριστούγεννα!

Θεατρική παράσταση ΔΗΠΕΘΕ “Ελίζα”

Φωτογραφίες από τη θεατρική παράσταση του ΔΗΠΕΘΕ Πατρών Απόλλων με τίτλο “Ελίζα” που παρακολουθήσαμε την Τετάρτη 17 Ιανουαρίου 2018…

Ιερός Ναός Αγίου Ανδρέου-Φάρος Πάτρας

Την Πέμπτη 22 Νοεμβρίου 2018 ενόψει της εορτής του Πολιούχου Αγίου των Πατρών, επισκεφθήκαμε με τους μαθητές τον Ιερό Ναό του Αγίου Αποστόλου Ανδρέου για να προσκυνήσουμε την τιμία Κάρα του Αγίου και τον Σταυρό του μαρτυρίου του! Στη συνέχεια πήγαμε στον Φάρο της πόλης μας, δίπλα στη θάλασσα, όπου οι μαθητές χόρτασαν παιχνίδι και …

Ιωάννινα!

Ήλιο, σύννεφα, βροχή.. Όλα τα είχε η εκδρομή μας! Μάθαμε αρκετά για την πόλη, επισκεφθήκαμε μουσεία, περπατήσαμε στη λίμνη, χαλαρώσαμε στο νησάκι της, “γεμίσαμε” εικόνες που θα μας συντροφεύουν για το υπόλοιπο της σχολικής χρονιάς….. Και οι εκδρομές δεν τελείωσαν για φέτος….

Καλό καλοκαίρι!!!

Η τελευταία μας εκδρομή!!! Του χρόνου θα συνεχιστούν τα εκπαιδευτικά ταξίδια μας!!!

Μουσείο Λαϊκής Τέχνης Δήμου Πατρέων

Φωτογραφίες από την επίσκεψή μας στο Μουσείο Λαϊκής Τέχνης του Δήμου Πατρέων, το οποίο στεγάζεται στην Αίθουσα Χάνσεν του Παλαιού Δημοτικού Νοσοκομείου, στην Άνω Πόλη… Η ξεναγός μας, κυρία Γιάννα Παναγοπούλου, μας βοήθησε να παρατηρήσουμε τις συλλογές του μουσείου που αφορούν στην καλλιέργεια της γης και την παρασκευή ψωμιού, στην καλλιέργεια του αμπελιού, στην παρασκευή …

Ναός Αγίου Ανδρέα – Φάρος Πάτρας

Συντροφιά με τον ήλιο – αλλά και την πρωινή ψύχρα – πήραμε τον δρόμο που οδηγεί στον ναό του πολιούχου μας, Αγίου Ανδρέα. Προσκυνήσαμε την τιμία Κάρα και τον σταυρό του. Στη συνέχεια χορτάσαμε παιχνίδι και ήλιο στον Φάρο μας, δίπλα στη θάλασσα, με θέα τα φρεσκοχιονισμένα βουνά της Στερεάς Ελλάδας αλλά και του Παναχαϊκού…

Παρακολούθηση θεατρικής παράστασης του ΘΠΚ Πάτρας “Η ΜΕΡΙΜΝΑ”

Την Πέμπτη, 13-12-2018 παρακολουθήσαμε με τους μαθητές των Ε’ και Στ’ Τάξεων τη θεατρική παράσταση ” Η συμμορία των Οκτάπους” της θεατρικής ομάδας του Θεραπευτικού Παιδαγωγικού Κέντρου (ΘΠΚ) Πάτρας “Η ΜΕΡΙΜΝΑ” στο θέατρο Royal. Μείναμε κατενθουσιασμένοι μαθητές και εκπαιδευτικοί!!! Μπράβο στη θεατρική ομάδα!!! Τους αξίζουν πολλά ΣΥΓΧΑΡΗΤΗΡΙΑ!!! Πραγματικά, πήραμε πολλά μαθήματα ζωής απ’ αυτά τα παιδιά!!!

Πλαζ

Παίξαμε, απολαύσαμε τον φθινοπωρινό ήλιο και ευαισθητοποιηθήκαμε σε περιβαλλοντικά θέματα στην πλαζ της Πλαζ της Πάτρας.

Χιονοδρομικό Κέντρο Καλαβρύτων!

Μετά την πολλή ομίχλη… ήρθε η ώρα για παιχνίδι με το χιόνι στο ηλιόλουστο Χιονοδρομικό Κέντρο Καλαβρύτων! Μέχρι και πετοσφαίριση στο χιόνι παρακολουθήσαμε, καθώς αύριο και μεθαύριο (24-25 Φεβρουαρίου 2018) θα διεξαχθεί στο Χιονοδρομικό Κέντρο Καλαβρύτων το 1ο Πανελλήνιο Πρωτάθλημα Snow Volleyball 2018!!! http://webtv.ert.gr/ert1/themata/1o-panellinio-tournoua-snow-volley-sta-kalavryta/