Επιστροφή σε Δραστηριότητες 2019-2020

Β΄ Τάξη

Δραστηριότητες Β΄ τάξης για το σχολικό έτος 2019-2020

Eπίσκεψη στο πάρκο κυκλοφοριακής αγωγής

Σήμερα 18/ 10/ 2019 επισκεφτηκαμε το πάρκο κυκλοφοριακής αγωγής”Πάνος Μυλωνάς”. Εκεί μαζί με τον εκπαιδευτή τους κ.Δημητρη, τα παιδιά έμαθαν με παιγνιώδη και διασκεδαστικό τροπο τους βασικούς κανόνες οδικής ασφάλειας. Μιλήσαμε για τα σήματα, πώς πρέπει να συμπεριφερόμαστε σαν πεζοί και πώς να προσέχουμε για την ασφάλεια μας. Τα παιδιά κινήθηκαν στο χώρο εφαρμόζοντας ό,τι …

Επισκέψη στο 3ο ειδικό Δ.Σ. και Νηπιαγωγείο

Στις 3 Δεκεμβρίου, παγκόσμια μέρα ατόμων με αναπηρία, επισκεφτήκαμε το 3ο ειδικό Δημοτικό σχολείο και νηπιαγωγείο.εκεί μας περίμεναν με μεγάλη χαρά τα παιδάκια και το εκπαιδευτικό προσωπικό του σχολείου.η ψυχολόγος του σχολείου μας μίλησε για το πόσο διαφορετικοί αλλά ταυτόχρονα ίδιοι είμαστε όλοι. αφού είδαμε ένα σχετικό βίντεο τραγουδήσαμε όλοι μαζί το “τραγουδάμε από ψηλά …

Μαθαίνουμε να “διαβάζουμε τα προϊόντα”

Με αφορμή την 5η ενότητα στη γλώσσα, ασχοληθήκαμε με τις συσκευασίες των προϊόντων. Μάθαμε να τις “διαβάζουμε” αναγνωρίζοντας όλες τις πληροφορίες που μας δίνει μια συσκευασία, έτσι ώστε να γίνουμε σιγά σιγά σωστοί καταναλωτές.  

Μαθηματικά

Κρυες οι πρώτες μέρες του χρόνου …έτσι είπαμε να φτιάξουμε μια ζεστή κούπα κακάο και να της βάλουμε όσους κύβους ζάχαρη θέλουμε.ζωγραφισαμε τις κούπες και φτιάξαμε τη γραφική παράσταση .

Σημεία στίξης

Στην 7η ενότητα της γλώσσας γνωρίσαμε καλύτερα τα σημεία στίξης.τα παιδιά αφού γνώρισαν τα σημεία στίξης και τι κάνει το καθένα, έφτιαξαν παζλ, “χόρεψαν” με την αντίστοιχη έκφραση το κάθε σημείο και τέλος εικονογράφησαν τα σημεία.    

Φιλαναγνωσία

Με αφορμή τη συμμετοχή μας στον 9ο Μαραθώνιο Ανάγνωσης με θέμα τη διαφορετικότητα διαβάσαμε το παραμύθι “Ο Τρεχαλητης και η Τίποτα” της Κατερίνας Παπαγαρυφάλλου. Ένα πολύ όμορφο βιβλίο που άγγιξε τα παιδιά, μπήκαν στη θέση του Τρεχαλητη  της Τίποτα, ονειρεύτηκαν μαζί τους και απόλαυσαν κάθε σελίδα του βιβλίου.  

Φτιάξαμε μαργαρίτες

Στα πλαίσια μαθήματος στη μελέτη περιβάλλοντος φτιάξαμε μαργαρίτες γράφοντας ένα θετικό στοιχείο του εαυτού μας και μετά των συμμαθητών μας.

Αλλαγή μεγέθους γραμματοσειράς
Αντίθεση