street tennis

Συμμετοχή της ΣΤ΄ τάξης στο Street Tennis for Kids

Την Τετάρτη 22 Οκτωβρίου 2025 οι μαθητές κι οι μαθήτριες της ΣΤ΄ τάξης του σχολείου μας έλαβαν μέρος στο Street Tennis for Kids στην πλατεία “Περιβολάκια” της Κορίνθου.

Η εκδήλωση Street Tennis for Kids συνδιοργανώθηκε από την Ελληνική Φίλαθλη Ομοσπονδία Αντισφαίρισης (Ε.Φ.Ο.Α.), τη ΣΤ΄ Ένωση Σωματείων Αντισφαίρισης Πελοποννήσου, το Ο.Α. Κορίνθου, το Ο.Α. Αετοί Κορινθίας και ήταν υπό την Αιγίδα του Δήμου Κορινθίων.

Τα παιδιά των Δημοτικών Σχολείων της Κορίνθου είχαν την ευκαιρία να πάρουν μέρος σ’ αυτήν τη γιορτή του αθλητισμούτου παιχνιδιού και της χαράς του tennis.

Οι μαθητές/-τριες του σχολείου μας με τη συνοδεία της εκπαιδευτικού της ΣΤ΄ τάξης και της εκπαιδευτικού της Φυσικής Αγωγής του σχολείου μας κατέβηκαν με τα πόδια στην πλατεία “Περιβολάκια” της Κορίνθου κι ήρθαν σε πρώτη επαφή με αυτό το άθλημα μέσα από παιχνίδια με τα μπαλάκια του tennis και τις ρακέτες. Τα παιδιά δοκίμασαν ένα νέο άθλημα με τρόπο διασκεδαστικό και χωρίς πίεση.

Συνέχεια

HMERA ATHLHTISMOU

Δράσεις για τη 12η Πανελλήνια Ημέρα Σχολικού Αθλητισμού – Ευρωπαϊκή Ημέρα Σχολικού Αθλητισμού 2025

Την Παρασκευή 26 Σεπτεμβρίου 2025 το σχολείο μας υλοποίησε αθλητικές δράσεις και δραστηριότητες για τη 12η Πανελλήνια Ημέρα Σχολικού Αθλητισμού – Ευρωπαϊκή Ημέρα Σχολικού Αθλητισμού 2025 που είχε ως σύνθημα: «Κινούμαι, Ενεργώ, Δημιουργώ».

Οι μαθητές και οι μαθήτριες μίλησαν για τις αξίες που διέπουν τον αθλητισμό, άκουσαν τον Ολυμπιακό Ύμνο, είδαν ένα βίντεο για την ιστορία των Ολυμπιακών Αγώνων κι έλυσαν ένα διαδραστικό κουίζ πάνω σ’ αυτό. Eπίσης, συμπλήρωσαν ένα κουίζ γνώσεων κι έγραψαν  για το αγαπημένο τους άθλημα.
 
Η εκπαιδευτικός Φυσικής Αγωγής του σχολείου μας οργάνωσε τουρνουά χάντμπολ για τις μεγαλύτερες τάξεις και ψυχοκινητικά παιχνίδια για τις μικρότερες.
Επίσης, οι μαθητές/-τριες έγραψαν συνθήματα για την αξία του αθλητισμού και στόλισαν τις τάξεις τους.
Ήταν μια υπέροχη μέρα γεμάτη δράσεις που στα παιδιά θα μείνει αξέχαστη!!!
1. Anakhryxh ton nikhton toy Diagonismoy Anakykloshs FODSA Peloponnhsoy

Συμμετοχή της ΣΤ΄ τάξης (2025-2026) στον Μεγάλο Εκπαιδευτικό Διαγωνισμό Ανακύκλωσης Σχολείων των Δήμων της Περιφέρειας Πελοποννήσου

Ο «Μεγάλος Εκπαιδευτικός Διαγωνισμός Ανακύκλωσης Σχολείων Πρωτοβάθμιας – Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης των Δήμων της Περιφέρειας Πελοποννήσου», που διοργανώθηκε σε συνεργασία με τον ΦΟΔΣΑ (Φορέα Διαχείρισης Στερεών Αποβλήτων) Πελοποννήσου, υπό την Αιγίδα του Υπουργείου Παιδείας, Θρησκευμάτων & Αθλητισμού, ολοκληρώθηκε το Σάββατο 20 Σεπτεμβρίου 2025.

Οι μαθητές κι οι μαθήτριες της Ε΄ τάξης (Σχ. ‘Ετος: 2024-2025) του σχολείου μας ξεκίνησαν την ανακύκλωση μπουκαλιών, η οποία ολοκληρώθηκε στις 20 Σεπτεμβρίου 2025 και τα παιδιά φοιτούν στην ΣΤ΄τάξη (Σχ. ‘Ετος: 2025-2026).

Στο σύνολο 194 σχολείων το σχολείο μας κατέλαβε τη 15η θέση ανακυκλώνοντας 534.117 μπουκάλια.

Ευχαριστούμε θερμά τους μαθητές/τις μαθήτριες και τους Γονείς/Κηδεμόνες του σχολείου μας, τους μαθητές/τις μαθήτριες και τους Γονείς/Κηδεμόνες του συστεγαζόμενου 4ου Δημ. Σχ. Κορίνθου που μας βοήθησαν καθώς και τους απλούς ανθρώπους της τοπικής κοινωνίας που υποστήριξαν το έργο μας.

Συγχαρητήρια σε όλους κι όλες που μας βοήθησαν να συγκεντρώσουμε αυτόν τον μέγάλο αριθμό μπουκαλιών!!!

«Συνεχίζουμε να κάνουμε ανακύκλωση, να εξοικονομούμε ενέργεια και να φροντίζουμε το περιβάλλον!!!»

2. Katakthsh ths 15hs theshs ston Diagonismo Anakykloshs Peloponnhsoy

ETHNIKH MNHMH

Συμμετοχή του σχολείου μας στην Ημέρα Εθνικής Μνήμης της Γενοκτονίας των Ελλήνων της Μικράς Ασίας από το τουρκικό κράτος

Την Κυριακή 14 Σεπτεμβρίου 2025 το σχολείο μας συμμετείχε με αντιπροσωπεία μαθητών της ΣΤ΄ τάξης στις εκδηλώσεις για την Ημέρα Εθνικής Μνήμης της Γενοκτονίας των Ελλήνων της Μικράς Ασίας από το τουρκικό κράτος.

Οι μαθητές μας παρακολούθησαν την επιμνημόσυνη δέηση για τα θύματα της Γενοκτονίας των Ελλήνων της Μικράς Ασίας στον Ιερό Ναό Κοιμήσεως Θεοτόκου Ιωνίας Κορίνθου.
Ακολούθησε παρέλαση και συγκέντρωση στον χώρο του «Μνημείου Μικρασιατών Προσφύγων στην Πλατεία Σταύρου Ηλιόπουλου Ιωνίας Κορίνθου».
Εκπρόσωποι των μαθητών και μαθητριών του 4ου και 12ου Δημοτικού Σχολείου Κορίνθου κατέθεσαν στεφάνι.
«Κρατάμε ζωντανή την ιστορική μνήμη!!!»
Εκπαιδευτικός: Κωνσταντίνα Μπέκου