Για το σχολικό έτος 2025-26, στο 12ο Δημοτικό Σχολείο Ηλιούπολης είναι τοποθετημένοι και έχουν αναλάβει τα τμήματα 13 δασκάλες και 2 δάσκαλοι ως εξής:
Α: Τσαλταμπάση Αικατερίνη, Β1: Φακή Βασιλική (Βάσω), Β2: Αννοπούλου Ελένη (Λένα), Γ1: Γιάννου Μαρίνα, Γ2: Τσαρούχα Βασιλική (Μπέττυ), Δ1: Χαβέλα Βασιλική (Βίκυ), Δ2: Γεωργακοπούλου Βασιλική (Βίκυ), Ε1: Λάλου Αγγελική (Λίνα), Ε2: Σουλαντίκας Κωνσταντίνος, Στ: Σμπόνια Αγνή, Τμήμα Ένταξης 1: Κυνηγός Γεώργιος, Τμήμα Ένταξης 2: Βρόντου Ελένη, Ολοήμερο 1: Καρναβά Μαρία, Ολοήμερο 2: Ταξιάρχου Ελένη, Ολοήμερο 3: Θεοδοσίου Σωτηρία.
Οι δασκάλες και οι δάσκαλοι επιτελούν έργο υψηλής κοινωνικής ευθύνης. Στο έργο τους περιλαμβάνεται η διδασκαλία, η εκπαίδευση και η διαπαιδαγώγηση των μαθητών. Διδάσκουν στους μαθητές τα διάφορα γνωστικά αντικείμενα της ειδικότητάς τους σύμφωνα με το ισχύον πρόγραμμα σπουδών, αξιοποιώντας τα εποπτικά μέσα διδασκαλίας και τις νέες τεχνολογίες. Εφαρμόζουν σύγχρονες και κατάλληλες μεθόδους διδασκαλίας με βάση τις ανάγκες των μαθητών και τις ιδιαιτερότητες των γνωστικών αντικειμένων, ενώ ταυτόχρονα διαπαιδαγωγούν και εκπαιδεύουν τους μαθητές σύμφωνα με τους σκοπούς και τους στόχους που θέτει το Υπουργείο Παιδείας, Θρησκευμάτων και Αθλητισμού. Συνεργάζονται στενά με τους μαθητές, σέβονται την προσωπικότητά τους, καλλιεργούν και εμπνέουν σε αυτούς δημοκρατική συμπεριφορά και μεριμνούν για τη δημιουργία κλίματος αρμονικής συνεργασίας και συνεχούς, αμφίδρομης επικοινωνίας με τους γονείς και κηδεμόνες, ενημερώνοντάς τους για τη φοίτηση, τη διαγωγή και την επίδοση των παιδιών τους. Φροντίζουν για την πρόοδο όλων των μαθητών τους και τους προσφέρουν παιδεία διανοητική, ηθική και κοινωνική. Παράλληλα, ενδιαφέρονται για τη δημιουργία υγιεινών συνθηκών παραμονής των μαθητών τους στο Σχολείο και καλλιεργούν τις αρχές και το πνεύμα της αλληλεγγύης και της συλλογικότητας. Ενθαρρύνουν τους μαθητές να συμμετέχουν ενεργά στη διαμόρφωση και λήψη αποφάσεων για θέματα που αφορούν τους ίδιους και το Σχολείο και συμβάλλουν στην επιτυχία όλων των εκδηλώσεων που οργανώνονται τόσο από την τάξη όσο και από το Σχολείο. Ακόμα, ενδιαφέρονται για τις συνθήκες ζωής των μαθητών τους στην οικογένεια και στο ευρύτερο κοινωνικό περιβάλλον, λαμβάνουν υπόψη τους παράγοντες που επηρεάζουν την πρόοδο και συμπεριφορά των μαθητών τους και υιοθετούν κατάλληλες παιδαγωγικές πρακτικές, ώστε να αντιμετωπισθούν όλα τα πιθανά προβλήματα.
