ΒΙΩΣΙΜΟΤΗΤΑ ΚΑΙ ΤΕΧΝΗ
Τη Δευτέρα 10/11/2025, οι μαθητές της ΣΤ΄Δημοτικού του σχολείου μας επισκέφθηκαν το ΚΠΙΣΝ και παρακολούθησαν ένα πολύ ενδιαφέρον εκπαιδευτικό πρόγραμμα, που στόχος του είναι η ευαισθητοποίηση των μαθητών/τριών ως μέλη της κοινωνίας μας για τις πραγματικές επιπτώσεις της κλιματικής κρίσης στον πλανήτη, προτείνοντας ένα πράσινο μέλλον. Φόρτωση PDF… Λήψη αρχείου pdf. Εστιάζοντας στο θέμα της…