Όκτωβριος

october 666x399

“Τα χέρια δεν είναι για να δέρνουμε”. Μαρτίν Αγκάσι

Διαβάσαμε το παραμύθι, μετά την ανάγνωση του παραμυθιού συζητήσαμε με τα παιδιά και συμφωνήσαμε όλοι μαζί ότι τα χέρια δεν είναι για να χτυπάμε αλλά για να αγαπάμε και να βοηθάμε!!!


Τα χέρια είναι για να χαιρετάμε και να επικοινωνούμε. Μπορείς να χαιρετήσεις έναν φίλο, κουνώντας το χέρι σου. Μπορείς να κάνεις χειραψία, σφίγγοντας το χέρι κάποιου που συναντάς. Όταν κουνάς το χέρι ή κάνεις χειραψία, δείχνεις ότι θέλεις να κάνεις φίλους. Δοκίμασέ το. Σφίξε το χέρι του διπλανού σου.

Υπάρχει και κάτι για το οποίο τα χέρια δεν είναι φτιαγμένα. Τα χέρια δεν είναι για να δέρνουμε.

Σκεφτήκαμε πράγματα που μπορούμε να κάνουμε με τα χέρια, πράγματα όμορφα και τρυφερά. Έτσι χαιρετηθήκαμε, στείλαμε φιλάκια, χαϊδέψαμε, κάναμε αγκαλίτσες κ.τ.λ. Σχεδιάσαμε τις παλάμες μας τις ζωγραφίσαμε με πολλά και όμορφα χρώματα και στη συνέχεια γράψαμε επάνω τις σκέψεις μας: Τα χέρια είναι για να παίζουμε, να ζωγραφίζουμε, να διαβάζουμε, να ντυνόμαστε, να τρώμε, να χαϊδεύουμε, να πιάνουμε, να χαιρετάμε, να μαγειρεύουμε, να κολυμπάμε, να αγκαλιαζόμαστε, να χτενιζόμαστε, να βουρτσίζουμε τα δόντια μας, να μιλάμε, να γράφουμε κ.λ.π.

Στη συνέχεια κόψαμε τις πολύχρωμες παλάμες μας και φτιάξαμε και τα  δύο τμήματα από ένα πολύ όμορφο παλαμόδεντρο, το πιο όμορφο που υπάρχει γιατί είχε πολλή αγάπη και γλυκές και τρυφερές σκέψεις.

4 Οκτωβρίου: Παγκόσμια Ημέρα Ζώων

Στις 4 Οκτωβρίου γιορτάζεται η Παγκόσμια Ημέρα των Ζώων.

Συνηθίζουμε στο Νηπιαγωγείο να αναφερόμαστε σε αυτήν την ημέρα και να συζητάμε με τα παιδιά για τα ζώα και τα δικαιώματά τους. Τα ζωάκια είχαν την τιμητική τους. Ένα θέμα που αγαπούν τα παιδιά. Παίξαμε παντομίμα ” το αγαπημένο μας ζωάκι” ,είδαμε ένα βίντεο τι χρειάζονται τα ζώα, πως δείχνουν την αγάπη τους τα ζώα κι ένα βίντεο με αστεία ζωάκια.

Βίντεο

“Λάικα, ένα υπέροχο σκυλάκι”

https://video.link/w/NdSDc

Κατασκευές

                                                                   Η αφίσα μας

                                                  Οι δακτυλόκουκλες μας, ζωάκια

ΤΑ ΦΡΟΥΤΑ ΤΟΥ ΦΘΙΝΟΠΩΡΟΥ

                                                      ΤΑ ΦΡΟΥΤΑ ΤΟΥ ΦΘΙΝΟΠΩΡΟΥ

Η τάξη μας γέμισε χρώματα και αρώματα εκείνη τη μέρα.

Η συζήτηση μεγάλη και οι απορίες των παιδιών πολλές. Από το πως γεννιέται ένα φρούτο, πως φτάνει σε εμάς, ποιο αρέσει στο καθένα, γιατί είναι ωφέλιμα όλα τα φρούτα κλπ. Τα μυρίσαμε, τα κόψαμε, τα επεξεργαστήκαμε.

 

                                        Γλωσσικές δραστηριότητες απλές και ζουμερές.

-ταύτιση λέξης με εικόνα φρούτου

Στα μαθηματικά γνωρίσαμε το μισό και το ολόκληρο

Κάναμε εκλογές ψηφίζοντας ανάμεσα σε δυο φρούτα το μήλο και το αχλάδι, ποιο μας αρέσει περισσότερο, νικητής σε αυτή την αναμέτρηση ήταν το μήλο.

Στο ολοήμερο τμήμα συνεχίστηκε το θέμα με τα φθινοπωρινά φρούτα και με τη βοήθεια του πίνακα διπλής εισόδου, μάθαμε ποιο φρούτο αρέσει σε κάθε παιδί.

                                                                 Τυπώματα φρούτων

                                                    Τα δέντρα των φθινοπωρινών φρούτων

                                                    Εκλογές 

Κάναμε εκλογές, ψηφίζοντας ανάμεσα σε δυο φρούτα το μήλο και το αχλάδι

IMG 20211007 121525 1

Στη καταμέτρηση ψήφων νικητής βγήκε το μήλο

IMG 20211007 121440 1

 

Πηγές: 5o Νηπιαγωγείο Χαιδαρίου (βίντεο)