Μέσα από μία μεγάλη ποικιλία κειμένων (επιγραφές καταστημάτων,
προσκλήσεις, πινακίδες, επαγγελματικές κάρτες, σήματα κυκλοφορίας, χάρτες, λεζάντες,
φυλλάδια, κείμενα με οδηγίες κ.α.) και ένα εύρος διαφορετικών δραστηριοτήτων
(πολλαπλής επιλογής, σωστού λάθους, επιλογής από λίστα, αντιστοιχήσεων, επίλυσης
σταυρόλεξων κ.α.), τα παιδιά κατανοούν και παράγουν προφορικό και
γραπτό λόγο, προσεγγίζουν επιστημονική και ακαδημαϊκή γλώσσα κατάλληλη για την
ηλικία τους, εμπλουτίζουν το λεξιλόγιό τους, ανακαλύπτουν τη δομή της γλώσσας και
ταυτόχρονα εξερευνούν τον κόσμο που τους περιβάλλει με παιγνιώδη και δημιουργικό
τρόπο. Παράλληλα με την αναζήτηση και διαχείριση της γλωσσικής πληροφορίας, το
λογισμικό προτείνει στους μαθητές και τις μαθήτριες να ανακαλύψουν τις πληροφορίες
που βρίσκονται μέσα σε οπτικά κείμενα (όπως χάρτες, σχεδιαγράμματα, σήματα
κυκλοφορίας κ.α.) και να αναζητήσουν τους τρόπους που δομείται το οπτικό μήνυμα στο
πλαίσιο ανάπτυξης του οπτικού γραμματισμού.