Ξεκινήσαμε το πρόγραμμα γνωρίζοντας στα παιδιά τα μέσα μεταφοράς.
Είδαμε φωτογραφίες από μέσα μεταφοράς και κάναμε ομαδοποιήσεις σε αυτά που κινούνται στην ξηρά, στην θάλασσα και στον αέρα.
Έπειτα γνωρίσαμε τα μέσα μεταφοράς παλαιότερων εποχών και παίξαμε ομαδικά παιχνίδια μνήμης διαχωρίζοντας τα σύγχρονα από τα παλιά μέσα μεταφοράς.
Στη συνέχεια διαβάσαμε το βιβλίο Οδικής αγωγής για παιδιά
«ΜΠΙΠ-ΜΠΙΠ ΠΡΟΣΕΧΕ» καθώς και ενημερωτικά φυλλάδια της Ελληνικής Αστυνομίας και συζητήσαμε για τους κανόνες οδικής συμπεριφοράς.
Έπειτα γνωρίσαμε τα σήματα κυκλοφορίας και κατασκευάσαμε τα δικά μας σήματα.
Χρησιμοποιώντας τα σήματα μας φτιάξαμε στην αυλή του σχολείου μας πάρκο κυκλοφοριακής αγωγής, όπου παίξαμε παιχνίδια ρόλων με πεζούς και αυτοκίνητα έτσι ώστε να εμπεδώσουμε καλύτερα τις γνώσεις που αποκτήσαμε.
Στη συνέχεια διαβάσαμε το βιβλίο του Υπουργείου Υποδομών Μεταφορών και Δικτύων «Ο φίλος μας ο ποδηλατάκιας» και συζητήσαμε για τη σωστή συμπεριφορά του ποδηλάτη.
Συζητήσαμε για τον εξοπλισμό (κράνος, επιγονατίδες ,επιαγκωνίδες) που πρέπει να έχει ο σωστός ποδηλάτης και μάθαμε πώς να τα φοράμε μόνοι μας.
Φτιάξαμε αφίσα με τους κανόνες του σωστού ποδηλάτη.
Τέλος διασκεδάσαμε με το ποίημα του Οδυσσέα Ελύτη «Η Ποδηλάτισσα», το οποίο παρουσιάσαμε στην καλοκαιρινή γιορτή μαζί με τις γνώσεις που αποκτήσαμε από το πρόγραμμα.
Πολύ όμορφη και σημαντική δραστηριότητα! Μπράβο σας!