Γη…το “μεγάλο μας σπίτι”…!!! Δημοσιεύθηκε 25 Απριλίου 2026 από τον/την 11ο ΝΗΠΙΑΓΩΓΕΙΟ ΑΡΓΥΡΟΥΠΟΛΗΣ Ας γίνουμε φύλακες της φύσης… Έχουμε τη γη στα χέρια μας!!!