Δεκ 13

Χριστουγεννιάτικα στολίδια / δενδράκια για τους μαθητές και τις μαθήτριες του Α4 στο μάθημα της τεχνολογίας

Στο μάθημα της τεχνολογίας Α τάξης Γυμνασίου η διδασκαλία δεν επικεντρώνεται στην απομνημόνευση κάποιων τεχνολογικών γνώσεων, αλλά προσανατολίζεται στην εξοικείωση των μαθητών και μαθητριών με μια μεθοδική διαδικασία επίλυσης τεχνολογικών προβλημάτων. Η μέθοδος αυτή θα  βοηθήσει μελλοντικά στην αντιμετώπιση των τεχνολογικών προβλημάτων που πιθανόν να αντιμετωπίσουν. Η μέθοδος της «Ατομικής Εργασίας» που εφαρμόζεται είναι προσαρμοσμένη …

Συνέχεια ανάγνωσης »

Δεκ 12

Έρευνα & Πειραματισμός για το Γ3 στο μάθημα της Τεχνολογίας.

Στο μάθημα της τεχνολογίας Γ τάξης Γυμνασίου  εφαρμόζεται η μέθοδος  «έρευνα και πειραματισμός» που δίνει τη δυνατότητα στους μαθητές και τις μαθήτριες  να εξοικειωθούν με την τεχνολογική έρευνα και να εφαρμόσουν απλές ερευνητικές διαδικασίες σε τεχνολογικά θέματα της επιλογής τους, εμπλεκόμενοι σε δραστηριότητες  που συμβάλλουν στο να  αποκτήσουν μια μεγαλύτερη αντίληψη της σημασίας των ανθρώπινων …

Συνέχεια ανάγνωσης »

Δεκ 12

Δραστηριότητα για τα Ανθρώπινα Δικαιώματα για τους μαθητές και τις μαθήτριες του Β2

Με αφορμή τις Παγκόσμιες Ημέρες  (Δικαιωμάτων του Παιδιού/Ανθρωπίνων Δικαιωμάτων/Παιδιού) οι μαθητές και οι μαθήτριες του Β2 συμμετείχαν σε δραστηριότητα  ενημέρωσης και ευαισθητοποίησης στα Ανθρώπινα Δικαιώματα. Με το  οπτικοακουστικό υλικό της UNICEF  για τα Δικαιώματα του Παιδιού  προκλήθηκε συζήτηση και ελεύθερη έκφραση απόψεων. Στη συνέχεια από το υλικό του Συνήγορου του Πολίτη έλυσαν το σταυρόλεξο και …

Συνέχεια ανάγνωσης »

Δεκ 11

Έρευνα & Πειραματισμός για τις ομάδες Γ1α και Γ2α στο μάθημα της Τεχνολογίας.

Στο μάθημα της τεχνολογίας Γ τάξης Γυμνασίου  εφαρμόζεται η μέθοδος  «έρευνα και πειραματισμός» που δίνει τη δυνατότητα στους μαθητές και τις μαθήτριες  να εξοικειωθούν με την τεχνολογική έρευνα και να εφαρμόσουν απλές ερευνητικές διαδικασίες σε τεχνολογικά θέματα της επιλογής τους, εμπλεκόμενοι σε δραστηριότητες  που συμβάλλουν στο να  αποκτήσουν μια μεγαλύτερη αντίληψη της σημασίας των ανθρώπινων …

Συνέχεια ανάγνωσης »

Δεκ 09

Έρευνα & Πειραματισμός για τις ομάδες Γ1β και Γ2β στο μάθημα της τεχνολογίας

Στο μάθημα της τεχνολογίας Γ τάξης Γυμνασίου  εφαρμόζεται η μέθοδος  «έρευνα και πειραματισμός» που δίνει τη δυνατότητα στους μαθητές και τις μαθήτριες  να εξοικειωθούν με την τεχνολογική έρευνα και να εφαρμόσουν απλές ερευνητικές διαδικασίες σε τεχνολογικά θέματα της επιλογής τους, εμπλεκόμενοι σε δραστηριότητες  που συμβάλλουν στο να  αποκτήσουν μια μεγαλύτερη αντίληψη της σημασίας των ανθρώπινων …

Συνέχεια ανάγνωσης »

Δεκ 05

Κατασκευή χριστουγεννιάτικου δένδρου και στολιδιών στο μάθημα της Τεχνολογίας

Στο πνεύμα των γιορτών που πλησιάζουν οι μαθητές και οι μαθήτριες των Α1, Α2, Α3 με τον καθηγητή τους κατασκεύασαν το χριστουγεννιάτικο δένδρο και τα στολίδια του για κάθε τάξη με ανακυκλώσιμα και φυσικά υλικά χρησιμοποιώντας απλά εργαλεία σαν πρώτο παράδειγμα της διαδικασίας κατασκευής ατομικού έργου  στη συνέχεια του μαθήματος.

Δεκ 03

Εκπαιδευτικό Πρόγραμμα THETIPPINGPOINT

Το Σχολείο μας έχει τη δυνατότητα  να υλοποιήσει το «THETIPPINGPOINT», εκπαιδευτικό πρόγραμμα για επαγγελματική σταδιοδρομία και ακαδημαϊκές επιλογές, το οποίο απευθύνεται σε μαθητές/τριες Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης για το σχολικό έτος 2019-2020. Το πρόγραμμα έχει την έγκριση του ΥΠΑΙΘ, δείτε εδώ: ΕΞΕ – 185607 – 2019 – «Έγκριση αιτήματος»_ ___signed Πληροφορίες για το πρόγραμμα δείτε εδώ: /https://www.thetippingpoint.org.gr/ και εδώ: https://www.youtube.com/watch?v=ENiKZP9Hzyg …

Συνέχεια ανάγνωσης »

Δεκ 03

Ευαισθητοποίηση και ενημέρωση για την αναπηρία στους μαθητές και τις μαθήτριες του Β1

Με αφορμή την 3η Δεκεμβρίου, Παγκόσμια Ημέρα Ατόμων με Αναπηρία και στο πλαίσιο της  εγκυκλίου που έστειλε το ΥΠΑΙΘ προς τις σχολικές μονάδες  για  ενημέρωση και ευαισθητοποίηση της εκπαιδευτικής κοινότητας σχετικά με τα δικαιώματα των μαθητών/τριών ΑμεΑ,  την καταπολέμηση των στερεοτύπων και  την αναγκαιότητα σεβασμού της διαφορετικότητας, οι μαθητές και οι μαθήτριες του Β1: συμμετείχαν …

Συνέχεια ανάγνωσης »

Δεκ 02

«Έρευνα και πειραματισμός» στην τεχνολογία Γ τάξης

    Στο μάθημα της τεχνολογίας Γ τάξης Γυμνασίου  εφαρμόζεται η μέθοδος  «έρευνα και πειραματισμός» που δίνει τη δυνατότητα στους μαθητές και τις μαθήτριες  να εξοικειωθούν με την τεχνολογική έρευνα και να εφαρμόσουν απλές ερευνητικές διαδικασίες σε τεχνολογικά θέματα της επιλογής τους, εμπλεκόμενοι σε δραστηριότητες  που σχετίζονται με το να: να αποκτήσουν μια μεγαλύτερη αντίληψη …

Συνέχεια ανάγνωσης »

Νοέ 21

«Γραμμή παραγωγής από τους μαθητές και τις μαθήτριες του Β2»

«Γραμμή παραγωγής αυτοκινητοβιομηχανίας BALLOON CAR» για τη 2η ομάδα «Γραμμή παραγωγής ¨παιδικών παιχνιδιών» για την 1η ομάδα Στην ενότητα «Tι είναι Bιομηχανία; Tι είναι σύστημα; Tι είναι Παραγωγή;»  της τεχνολογίας β τάξης οι μαθητές και οι μαθήτριες του Β2B αφού παρακολούθησαν τη γραμμή παραγωγής σε εργοστάσιο φαρμάκων από το εγκεκριμένο από το ΥΠΑΙΘ εκπαιδευτικό υλικό …

Συνέχεια ανάγνωσης »

Παλαιότερα άρθρα «

Top
 
Μετάβαση σε γραμμή εργαλείων