Με αφορμή την Παγκόσμια Ημέρα αφιερωμένη στα άτομα με Αυτισμό, πραγματοποιήθηκαν στο σχολείο ποικίλες δράσεις ευαισθητοποίησης. Την πρώτη ημέρα προβλήθηκαν εκπαιδευτικά βίντεο, τα οποία αποτέλεσαν αφορμή για συζήτηση και προβληματισμό. Τη δεύτερη ημέρα, στις τάξεις Α’ και Β’ διαβάστηκε το βιβλίο «Όλες μου οι ρίγες», ενώ στις τάξεις Ε’, αξιοποιήθηκαν σχετικά βίντεο. Ακολούθησαν συζητήσεις και βιωματικά παιχνίδια, μέσα από τα οποία οι μαθητές εξέφρασαν σκέψεις και συναισθήματα σχετικά με τη διαφορετικότητα. Τέλος, μοιράστηκαν καρτέλες με το σύμβολο του αυτισμού σε όλους τους μαθητές, ενισχύοντας το μήνυμα της αποδοχής και της συμπερίληψης. Στη δράση μας συμμετείχαν τα ΚΔΑΠ ΜΕΑ Νεάπολης- Συκεών, αποδεικνύοντας την συμπερίληψη στην πράξη.
ΠΑΓΚΟΣΜΙΑ ΗΜΕΡΑ ΑΥΤΙΣΜΟΥ
