Οι μαθητές και οι μαθήτριες των τμημάτων του Ολοήμερου φαντάστηκαν και έφτιαξαν ένα παραμύθι, πριν τις διακοπές των Χριστουγέννων και της Πρωτοχρονιάς, για μία περιπέτεια του Αη Βασίλη η οποία ευτυχώς με τη βοήθεια όλων αποκαταστάθηκε…Ένα παραμύθι φτιαγμένο με αγάπη και σεβασμό, ώστε η αναπηρία του Άγιου Βασίλη να παρουσιαστεί με δύναμη και αξιοπρέπεια.
Το παραμύθι είναι σε ηλεκτρονική μορφή και μπορείτε να το διαβάσετε στο παρακάτω LINK
