Στο πλαίσιο της Παγκόσμιας Ημέρας Ατόμων με Αναπηρία, υλοποιήθηκε με ιδιαίτερη επιτυχία το εκπαιδευτικό πρόγραμμα «ΔιΕΠΑΦΗ» από τους/τις ωφελούμενους/ες του ΚΔΑΠ ΜΕΑ Νεάπολης–Συκεών, με στόχο την ευαισθητοποίηση και την ενίσχυση της συμπερίληψης στη σχολική κοινότητα.
Το πρόγραμμα παρουσιάστηκε στις τάξεις Γ΄, Δ΄ και Ε΄, προσφέροντας στους μαθητές και τις μαθήτριες την ευκαιρία να γνωρίσουν βιωματικά τη σημασία της αποδοχής, του σεβασμού και της ουσιαστικής επικοινωνίας μεταξύ όλων των μελών της κοινωνίας. Μέσα από δημιουργικές δράσεις αναδείχθηκαν οι αξίες της διαφορετικότητας και της συλλογικότητας.




