PSerimos exo

Οκτώβριος 2025 | Το 11ο Δημοτικό … πάει Ψέριμο!!!

Ανακοινώσεις σχολείου

Το 11ο Δημοτικό  … πάει Ψέριμο!!!

Το διήμερο 27/10/2025 ως 28-10-2025 ομάδα μαθητών/ητριών της ΣΤ΄ τάξης του σχολείου μας θα πραγματοποιήσει βιωματική σχολική δράση στην Ψέριμο Δωδεκανήσων.  Ένα νησί, όπου το Δημοτικό Σχολείο επαναλειτουργεί φέτος με 2 μαθητές, ενώ λειτουργεί και το Νηπιαγωγείο με δύο μαθητές.

Η μαθητική αποστολή θα συνοδεύεται από τον Δήμαρχο Περιστερίου κο Ανδρέα Παχατουρίδη.
Η δράση θα περιλαμβάνει:
• Άφιξη στην Ψέριμο, συνοδεία του Δημάρχου Περιστερίου κου Ανδρέα Παχατουρίδη και μικρή τελετή υποδοχής από την κοινότητα του νησιού (27/10/2025).
• Διοργάνωση, από κοινού με το ΔΣ Ψερίμου, σχολικής γιορτής 28ης Οκτωβρίου. (27/10/2025).
• Παράδοση υλικού προς υποστήριξη του ΔΣ Ψερίμου και εργασιών/ ζωγραφιών/μηνυμάτων από τους/τις μαθήτριες του 11ου ΔΣ Περιστερίου (27/10/2025).
• Κοινός εκκλησιασμός με τους/τις μαθητές/ήτριες του ΔΣ Ψερίμου (28/10/2025).
• Κοινή παρέλαση των μαθητών/ητριών των δύο σχολείων. Η παρέλαση θα πλαισιώνεται από την μπάντα του 11ου ΔΣ Περιστερίου (28/10/2025).
• Διάχυση της δράσης μέσω ΜΜΕ και διαδικτύου.

Η δράση εντάσσεται στην πρωτοβουλία «Όπου υπάρχουν άγγελοι» και συμμετέχουν 14 μαθητές/ήτριες της ΣΤ΄ τάξης, συνοδευόμενοι/ες από τους γονείς τους και ομάδα εκπαιδευτικών του σχολείου.
Η δράση υποστηρίζεται από την Ιερά Μητρόπολη Περιστερίου, τον Δήμο Περιστερίου, το International Hellenic Association (IHA), την ακτοπλοϊκή εταιρεία Blue Star Ferries, ανεξάρτητους ιδιώτες και τους γονείς των μαθητών/ητριών.

Στα πλαίσια της διάχυσης της δράσης ο Δ/ντής του σχολείου μας παραχώρησε συνέντευξη στην εφημερίδα Βήμα της Κω και στον ραδιοφωνικό σταθμό RADIO PROTO 91,5 FM. Για να ακούσετε την συνέντευξη πατήστε εδώ

Prosklhsh scholikhs gioerths 28hs Oktobrioy
Η πρόσκληση της σχολικής γιορτής της 28ης Οκτωβρίου 1940 από το Δημοτικό Σχολείο Ψερίμου!

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *