Μουσείο Τηλεπικοινωνιών έξω

Ιανουάριος 2025 | Τάξη Ε | Διδακτική επίσκεψη στο Μουσείο Τηλεπικοινωνιών ΟΤΕ

Εκπαιδευτικές Επισκέψεις

Διδακτική επίσκεψη στο Μουσείο Τηλεπικοινωνιών ΟΤΕ

Την Τετάρτη, 15/1/2025, η Ε΄ τάξη του σχολείου μας πραγματοποίησε διδακτική επίσκεψη στο “Μουσείο Τηλεπικοινωνιών του ΟΤΕ”.

Κατά την επίσκεψη και την ξενάγηση από τις υπεύθυνες μουσειολόγους, οι μαθητές/ήτριες γνώρισαν την εξέλιξη των τηλεπικοινωνιών, τα παλαιότερα και τα πιο σύγχρονα μηχανήματα και τρόπους που χρησιμοποιούνταν, διατύπωσαν απορίες και διαμόρφωσαν μια σαφή εικόνα της αλματώδους τεχνολογικής εξέλιξης.

Φωτογραφικά στιγμιότυπα από την επίσκεψη βρίσκετε εδώ.

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *