Απρ 24
08

Το 11ο Δημοτικό Πάτρας στον Ι.Ναό της Ευαγγελίστριας

Με το σχολείο μας το 11ο Δημοτικό Πάτρας στον Ι.Ναό της Ευαγγελίστριας για την εορτή των Τριών Ιεραρχών! Χρόνια πολλά σε όλους τους εκπαιδευτικούς και τους μαθητές μας!!



Δεν επιτρέπονται σχόλια.