Απρ 15
29

ΠΡΩΤΙΑ ΣΕ ΑΓΩΝΕΣ ΠΕΤΟΣΦΑΙΡΙΣΗΣ

Κάτω από (Διακρίσεις) από στις 29-04-2015

Την Τρίτη 28 Απριλίου 2015  το Σχολείο μας σε αγώνες πετοσφαίρισης που διοργάνωσε το Γραφείο Φυσικής Αγωγής για όλα τα Δημοτικά Σχολεία  της Πάτρας στην ΕΑΠ , κέρδισε την πρώτη θέση στην ομάδα κοριτσιών αφού κέρδισαν και  στα τρία  παιχνίδια.Τους αξίζουν πολλά συγχαρητήρια τόσο στους μαθητές μας αγόρια καιDSCN1582 κορίτσια καθώς και στη Γυμνάστρια του Σχολείου κ. Κων/να Πολυδώρου!!!



Δεν επιτρέπονται σχόλια.