Παναγιώτης Κανελλόπουλος
Την Τρίτη 28 Απριλίου 2015 το Σχολείο μας σε αγώνες πετοσφαίρισης που διοργάνωσε το Γραφείο Φυσικής Αγωγής για όλα τα Δημοτικά Σχολεία της Πάτρας στην ΕΑΠ , κέρδισε την πρώτη θέση στην ομάδα κοριτσιών αφού κέρδισαν και στα τρία παιχνίδια.Τους αξίζουν πολλά συγχαρητήρια τόσο στους μαθητές μας αγόρια και
κορίτσια καθώς και στη Γυμνάστρια του Σχολείου κ. Κων/να Πολυδώρου!!!