Μάι 13
21

«Βραβείο περιβαλλοντικού μηνύματος στο 11ο Δημοτικό Σχολείο»

Κάτω από (Διακρίσεις) από στις 21-05-2013 και με ετικέτα
DSC00486

Την Παρασκευή 17 Μαΐου 2013 στα πλαίσια της δράσης «Τίποτα δεν πάει χαμένο» του Τμήματος Περιβαλλοντικής Εκπ/σηςΠ.ΕΝ. Αχαΐας στην οποία συμμετείχαν μαθητές από τη Γ΄ Τάξη και το Δ1΄Τμήμα με τις δασκάλες τους κ. Παναγιώτα Βγενοπούλου,κ. Κων/να Παπασωτηροπούλου, την Δ/ντρια του Σχολείου κ. Μαρία Πολυδώρου και με τις εκπαιδευτικούς, κ.Κων/να Πολυδώρου, και κ. Σαπφώ Φάκου, το Σχολείο μας βραβεύτηκε για το γλυπτό που κατασκεύασα νοι παραπάνω μαθητές και εκπ/κοί με το βραβείο του περιβαλλοντικού μηνύματος.

DSC00494 DSC00484 DSC00486 DSC00488



Δεν επιτρέπονται σχόλια.