Παναγιώτης Κανελλόπουλος

Την Παρασκευή 17 Μαΐου 2013 στα πλαίσια της δράσης «Τίποτα δεν πάει χαμένο» του Τμήματος Περιβαλλοντικής Εκπ/σηςΠ.ΕΝ. Αχαΐας στην οποία συμμετείχαν μαθητές από τη Γ΄ Τάξη και το Δ1΄Τμήμα με τις δασκάλες τους κ. Παναγιώτα Βγενοπούλου,κ. Κων/να Παπασωτηροπούλου, την Δ/ντρια του Σχολείου κ. Μαρία Πολυδώρου και με τις εκπαιδευτικούς, κ.Κων/να Πολυδώρου, και κ. Σαπφώ Φάκου, το Σχολείο μας βραβεύτηκε για το γλυπτό που κατασκεύασα νοι παραπάνω μαθητές και εκπ/κοί με το βραβείο του περιβαλλοντικού μηνύματος.