Αγωγή Υγείας
Με πρωτοβουλία της Νοσηλεύτριας (ΠΕ25) Ελένης Μαυρογιάννη πραγματοποιούνται δράσεις Αγωγής υγείας στις σχολικές τάξεις παρουσία εκπαιδευτικών, με σκοπό την ενημέρωση και ευαισθητοποίηση των μαθητών, την προαγωγή της υγείας και της …
Αγωγή Υγείας Διάβασε περισσότερα