«Γνωρίζω την αρχαία Ελλάδα και τον πολιτισμό της»

Οι μαθητές  του Δ1,  λίγο πριν χτυπήσει το τελευταίο κουδούνι και εν αναμονή των καλοκαιρινών τους διακοπών, μας «ταξίδεψαν» στον κόσμο της αρχαίας  ελληνικής μυθολογίας, με αφορμή το σχετικό μύθο της αρπαγής της Περσεφόνης. Ντυμένα με αρχαιοελληνικές ενδυμασίες, εντυπωσίασαν με το πηγαίο θεατρικό ταλέντο τους, κάνοντας  το απλό θεατράκι του προαυλίου μας να φαντάζει σαν ένα μοναδικό αρχαίο ελληνικό θέατρο, εφάμιλλο σχεδόν με αυτά… του Ηρωδείου ή της Επιδαύρου!

Το θεατρικό έργο και το μουσικοχορευτικό δρώμενο/ τραγούδι του Δ΄ 1 επιλέχθηκαν στα πλαίσια των Προγραμμάτων Ευέλικτης Ζώνης που εκπονήθηκαν από τους μαθητές του τμήματος  Δ1, με θέματα:

α)  «Γνωρίζω την αρχαία Ελλάδα και τον πολιτισμό της»,
β)  «Κυκλοφοριακή Αγωγή».

Εξάλλου, η εικαστική έκθεση των μαθητών του Δ1  επίσης βασίζεται στα προαναφερθέντα προγράμματα Ευέλικτης Ζώνης  (με την καθοδήγηση της δασκάλας τους, κ. Σωτηρίας Αρσένου).

Γενική θεατρική επιμέλεια, διδασκαλία, σκηνοθεσία των δύο θεατρικών έργων της Δ΄ τάξης: κ. Φραγκάκη Χρυσάνθη (εκπαιδευτικός Θεατρικής Αγωγής)

  • Κείμενα θεατρικών έργων: Ιφιγένεια Γιαννοπούλου (σε διασκευή-προσαρμογή κ. Φραγκάκη)
  • Μουσικοχορευτικό δρώμενο/ Τραγούδι Δ΄ 1 : Στίχοι:  Οι μαθητές του Δ΄1 , Μουσική επιμέλεια: κ. Τσορτανίδου Εύχαρις, χορογραφία: κ. Αρσένου Σωτηρία
  • Τεχνική υποστήριξη/ επιμέλεια ήχου : κ. Βασίλης Θεοδωρόπουλος
  • Γενική επιμέλεια/ οργάνωση της εορταστικής εκδήλωσης: οι εκπαιδευτικοί (αλφαβητικά):
    • κ. Αρσένου Σωτηρία (εκπαιδευτικός τμήματος Δ1)
    • κ. Ρουστάνη Αναστασία (εκπαιδευτικός τμήματος Δ2)
    • κ. Φραγκάκη Χρυσάνθη (εκπαιδευτικός θεατρικής αγωγής).
  • Θερμές ευχαριστίες στη Διευθύντρια του σχολείου μας κ. Βάχλα Ευαγγελία , στα μέλη του Συλλόγου Γονέων και Κηδεμόνων του 11ου Δημοτικού Σχολείου Γλυφάδας, καθώς και σε όλους όσους, φανερά και μη, συμπαραστέκονται στο έργο μας (συμπεριλαμβανομένου και του κ. Θωμά).

Σημείωση εκπ/ κού Δ΄(κ. Σωτηρίας Αρσένου):  Αξίζει να σημειωθεί ότι τα παραπάνω έργα εκπονήθηκαν σε πλαίσιο ομαδικού πνεύματος και συνεργασίας, όπου όλοι οι συντελεστές -μικροί και μεγάλοι/ μαθητές, εκπαιδευτικοί και γονείς- βάζουν μεν ο καθένας τη δική του προσωπική σφραγίδα, αλλά ταυτόχρονα συμβάλλουν περαιτέρω στη σύνθεση ενός ευρύτερου εκπαιδευτικού/ πολιτιστικού ψηφιδωτού, ως αποτέλεσμα της συνδημιουργίας και αρμονικής συνεργασίας.