ΣΗΜΕΡΑ ΗΡΘΕ ΣΤΟ ΧΩΡΟ ΤΟΥ ΣΧΟΛΕΙΟΥ ΜΑΣ ΓΟΝΕΑΣ ΜΑΘΗΤΗ ΚΑΙ ΜΑΣ ΜΙΛΗΣΕ ΓΙΑ ΤΑ ΓΑΛΑΚΤΙΚΑ ΜΙΚΡΟΒΙ,ΜΑΣ ΕΔΩΣΕ ΧΡΗΣΙΜΕΣ ΣΥΜΒΟΥΛΕΣ ΔΙΑΤΡΟΦΗΣ..ΤΗΝ ΕΥΧΑΡΙΣΤΟΥΜΕ ΠΟΛΥ!!!!!
ΤΗΝ ΤΕΤΑΡΗ ΜΑΣ ΕΠΙΣΚΕΦΤΗΚΕ ΠΥΡΟΣΒΕΣΤΗΣ ΚΑΙ ΜΑΣ ΕΝΗΜΕΡΩΣΕΓΙΑ ΘΕΜΑΤΑ ΠΥΡΑΣΦΑΛΕΙΑΣ.ΕΔΕΙΞΕ ΣΤΑ ΠΑΙΔΙΑ ΤΑ ΔΙΑ ΦΟΡΑ ΕΡΓΑΛΕΙΑ ΠΟΥ ΧΡΗΣΙΜΟΠΟΙΕΙ ,ΜΑΣ ΕΔΩΣΕ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΕΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΠΡΟΣΤΑΣΙΑ ΜΑΣ ΚΑΙ ΤΑ ΠΑΙΔΙΑ ΤΟΥ ΧΑΡΙΣΑΝ ΕΝΑ ΠΥΡΟΣΒΕΣΤΙΚΟ ΟΧΗΜΑ ΖΩΓΡΑΦΙΣΜΕΝΟ ΜΕ ΤΑ ΧΕΡΑΚΙΑ ΤΟΥΣ
Χρησιμοποιούμε cookies για να σας προσφέρουμε την καλύτερη δυνατή εμπειρία στη σελίδα μας. Εάν συνεχίσετε να χρησιμοποιείτε τη σελίδα, θα υποθέσουμε πως είστε ικανοποιημένοι με αυτό.