Το Ανθρώπινο σώμα.
Ενεργοποίηση ομάδας.
Η νηπιαγωγός παρουσιάζει στην τάξη δύο ημιτελή ανθρώπινα σώματα και καλεί παιδιά από την ολομέλεια να τα οικειοποιηθούν και στη συνέχεια να βρουν ποια όργανα του σώματος λείπουν, εκμαιεύοντας έτσι τις προυπάρχουσες γνώσεις των μαθητών.
Στη συνέχεια αφού η ολομέλεια συνεχίζει να ενδιαφέρεται για την περισσότερη διερεύνηση του ανθρώπινου σώματος, τα παιδιά στον υπολογιστή παρακολουθούν σχετικά βίντεο για το ανθρώπινο σώμα.
Επίσης τα παιδιά υλοποίησαν διάφορους πειραματισμούς με υλικά της τάξης στοχεύοντας στη δημιουργία του ανθρώπινου σώματος.
Ακόμη τα παιδιά εργάστηκαν σε διάφορα φύλλα εργασίας: Π/Μελέτη περιβάλλοντος, Π/Μαθηματικά, Π/Γλώσσα, Π/Ποίημα-Τραγούδι, Π/Δημιουργική έκφραση.
Τα παιδιά ακόμη είχαν την ευκαιρία να ευαισθητοποιηθούν σε θέματα υγιεινής του σώματος συμμετέχοντας σε ένα πρόγραμμα Αγωγής Υγείας, που υλοποιήσαμε στο σχολείο μας , το οποίο συνδέεται με το Σχέδιο δράσης της σχολικής χρονιάς με τίτλο: Συνεργασία με φορείς. βλέπε κατηγορία – Συνεργασία με τοπικούς φορείς.
Ενδεικτικά βίντεο
Σώμα και φυσική ευεξία
Α αποφασίσαμε με τα παιδιά να περπατήσουμε στη γειτονιά μας και να εκφραστούμε με το σώμα μας .
Να νοιώσουμε και να υιοθετήσουμε την επαφή του σώματός μας με τη φύση. Τα παιδιά μας περπάτησαν, έτρεξαν να αγκαλιάσουν δένδρα, έγιναν καγκουρώ που κατευθύνονται στην τροφή τους.
Περάσαμε υπέροχα!!
Κατά την εξόρμησή μας αυτή, στον γυρισμό, εντοπίσαμε και μία Αμυγδαλιά που αρχίζει να ανθίζει.. Είπαμε με τα παιδιά θα ξαναπάμε να την δούμε.
Ευχαριστούμε τις δύο συνοδούς γονείς συνεργάτες!!
Η ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΣ
Ζούζουλα Αικατερίνη